غفاری مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم گفت: نخستین محفل عصرانه داستان با حضور علی الله سلیمی همراه با نقد غفاری مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کتاب «دست‌هایش خونی، چشم‌هایش گریان» در قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ چهره‌های شناخته شده داستان در سطح ملی در قم زندگی می‌کنند که تاکنون هیچ نهادی در استان سعی بر گردهم‌آوری آنان نکرده است.

غفاری مدیر آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم بیان کرد: حوزه هنری قم در نظر دارد چهارشنبه‌های دوم هر ماه را به جلسه‌ای برای داستان‌‌نویسان قمی اختصاص دهد به همین مناسبت جلسه نقد و بررسی ادبیات داستانی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست با حضور علی‌الله سلیمی کتاب «دست‌هایش خونی، چشم‌هایش گریان» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه مورد نقد و بررسی می‌گیردغفاری افزود: این جلسه چهارشنبه هفته جاری ساعت 14 در خیابان صفاییه، کوچه23، حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه کتاب سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 می‌توانند به حوزه هنری مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه بار بیشتر فعالیت‌های ادبی استان بر دوش حوزه هنری است که با توجه به بودجه حداقلی این نهاد فرهنگی نیاز و ضرورت همکاری سایر نهادهای استانی در این حوزه احساس می‌شود.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.