انقلاب ایران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود، بلکه به گونه ای بود که بسياري از دولتمردان آمريكایي، اسرائيلي و اروپایي در خاطرات خود انقلاب، را زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب تعبیر کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،شهردار کرمان گفت: دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن جانفشانی‌های مردم آزاده‌ای است که در برابر استبدادی دیرپا، وابسته به بیگانه و عدالت ‌ستیز، یکپارچه به پاخاستند و در چنین روزهایی فرشی از صداقت به پهنای ایران زمین گسترده و انقلاب بزرگ و تاریخ‌ ساز خود را به پیروزی رساندند.

مهندس علی بابایی در حاشیه مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر که در مصلی کرمان برگزار شد، افزود: همزمانی ایام فرخنده دهه فجر سال جاری با به ثمر نشستن تلاش‌های سختکوشانه دولت تدبیر و امید در نهایی شدن «برجام» و عبور از سد سنگین تحریم‌های ظالمانه را به فال نیک می‌گیریم.

وی افزود: پيروزي انقلاب اسلامي در ايران تنها يك حادثه داخلي براي تغيير يك رژيم سياسي نبود، بلكه همان‌گونه كه بسياري از دولتمردان آمريكایي، اسرائيلي و اروپایي در خاطرات خود از آن روزها تعبير كرده‌‌اند، انقلاب از ديدگاه آنان زلزله‌اي ويرانگر براي جهان غرب بود.

شهردار کرمان گفت: در دهه فجر، اسلام تولدي دوباره يافت و اين دهه در تاريخ ايران نقطه اي تعيين كننده و بي مانند به شمار مي‌رود.

بابایی با بیان اینکه دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام و آئينه‌اي است كه خورشيد اسلام در آن درخشيد، افزود: دهه فجر امسال بايد با عظمت هرچه بیشتر برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: جشن‌هاي دهه فجر باید همچون مراسم و اعياد مذهبي گرامي داشته شود و مردمي باشد تا مردم خاطره ي فراموش نشدني ورود حضرت امام (ره) و پيروزي انقلاب اسلامي را جشن بگيرند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.