شهردار کرمان با انتقاد از رواج شایعات پرداخت نشدن حقوق کارگران شهرداری در چهار ماه اخیر گفت: پرداخت حقوق کارکنان رسمی و قراردادی به روز است و تنها بخشی از کارگران شرکتی فقط حقوق آذرماه را دریافت نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهندس علی بابایی با بیان این که تلاش شهرداری برای پرداخت به موقع حقوق کارکنان است اظهار کرد: شهرداری کرمان طبق بیلان پرداخت حقوق، بدهکار نیست.

وی با بیان این که پرداخت حقوق کارکنان شهرداری اولویت اصلی این نهاد است خاطرنشان کرد: پیمانکارانی که با شهرداری کار می کنند در اولویت دوم قرار دارند.

شهردار کرمان با اشاره به بازنشستگی 130 نفر از نیروهای بالای 30 سال خدمت در شهرداری گفت: در راستای بهره وری نیروی انسانی، 600 کارشناس شناسایی شده و به صورت ویژه مورد استفاده قرار می گیرند.

بابایی به پرداخت مبلغ ماهانه حق شارژ از سوی شهروندان در مجتمع های مسکونی اشاره و تاکید کرد: این در حالی است که هزینه عوارض خدمات شهری به ازای هر خانوار کرمانی 50 هزار تومان است ولی شهرداری برای هر نفر 82 هزار تومان هزینه می کند.

شهردار کرمان با بیان این که اصل مشارکت مردم در طرح محله محوری، فراموش نشده خاطرنشان کرد: برای درآمدهای پایدار شهری نیز با همکاری شورای شهر عوارض خودرو، خدمات شهری و غیره برنامه ریزی شده که در زمینه اخذ عوارض خودرو کار به خوبی پیش رفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.