مدیر کل ارتباطات سیار خوزستان؛ امکانات و نیازهای مخابراتی برای برگزاری انتخابات در سطح این استان بررسی و پیش بینی شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ رحیم فلاح زاده گفت: شعب اخذ رای نیازمند تجهیزات و امکانات لازم برای انتخابات می باشند.

وی بیان داشت: آنتن دهی و وضعیت اینترنت در محل شعب بررسی و طی 1 هفته آینده دغدغه های موجود حل خواهد شد.

رامین تابان نماینده شرکت مخابرات خوزستان به برخی زیرساخت های لازم برای برخورداری از اینترنت مطلوب اشاره کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به قطعی اینترنت در اندیمشک با تلاش و پیگیری در سطح استان حل می گردد و در روز انتخابات در این خصوص مشکل جدی نخواهیم داشت.

حمیدرضا گودرزی فرماندار اندیمشک هم به بیان چالش ها و مشکلات مربوط به آنتن دهی خطوط تلفن همراه و قطعی مکرر اینترنت در اندیمشک پرداخت و خواستار رسیدگی جدی به این موضوع شد.

 وی اذعان کرد: 141 شعبه اخذ رای در شهرستان اندیمشک برای انتخابات مهیا شده که باید نسبت به برقراری اینترنت این شعب اقدام شود.

گودرزی گفت: در آستانه انتخابات و شرایط حساس سیاسی در اندیمشک قطعی اینترنت در شعب اخذ رای یک نگرانی جدی است که برای پیشگیری از این مشکل تا بیستم بهمن ماه باید به طور اساسی این موضوع حل شود.

فرماندار اندیمشک به مطلوب نبودن آنتن دهی تلفن همراه در جاده ترانزیتی پل زال - اندیمشک اشاره کرد و اظهار داشت: انتظار می رود با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و ورود صدها هزار مسافر از این مسیر به استان خوزستان نسبت به حل این مشکل اقداماتی صورت گیرد.

حدود 3 هزار شعبه اخذ رای برای ۲۷ شهرستان و ۴۰ بخش استان خوزستان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.