فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر(ع) دزفول؛ نیروهای بسیجی با برقراری گشت شبانه در دزفول در راستای تامین امنیت در کنار نیروهای انتظامی وارد عمل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پاسدار عظیم سرتیپی یکی از مسئولیت های نیروی مقاومت بسیج را تامین امنیت شهروندان عنوان کرد و اظهار داشت: نیروهای بسیجی 23 پایگاه حوزه مالک اشتر دزفول با برقراری گشت شبانه در کنار نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت برخورد می نمایند.

وی تصریح کرد: با برقراری گشت شبانه بسیج در مناطق مختلف دزفول تاکنون چند سارق دستگیر و مقادیری اموال سرقتی از جمله موتورسیکلت و نیز مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
پاسدار سرتیپی افزود: برقراری گشت شبانه نیروهای بسیجی با کسب مجوز از فرماندهی سپاه ناحیه دزفول و هماهنگی لازم با مراجع ذیربط صورت گرفته است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر(ع) دزفول ضمن تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در سطح این شهرستان خاطرنشان کرد: مشارکت نیروهای بسیجی در برقراری نظم و امنیت با هدف تامین امنیت پایدار به عنوان یک مطالبه جدی شهروندان انجام شده ضمن اینکه در طول روز نیز گشت محسوس و نامحسوس بسیج در مناطق مختلف شهرستان دزفول برقرار می باشد.

وی قدرت بازدارندگی را یکی از کارکردهای بسیج عنوان کرد و اذعان داشت: نیروهای بسیجی با حضور هوشمندانه در صحنه همواره آماده خدمت به نظام اسلامی و مردم بوده و در این راستا با عوامل ناامنی با قاطعیت برخورد می کنند.

تامین امنیت پایدار و برخورد قاطع با عوامل ناامنی و سرقت از جمله خواسته های شهروندان دزفولی است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.