دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: شناگران و شیرجه‌روها دغدغه‌های خود را با رئیس کمیته المپیک در میان گذاشتند.

محسن سمیع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک به صورت سرزده به اردوی قهرمانان شنا و شیرجه آمد هاشمی از زحمات ملی‌پوشان تقدیر کرد و بازیکنان نیز مشکلات خود را بدون واسطه با او درمیان گذاشتند.
وی خواسته‌های ملی‌پوشان از رئیس کمیته ملی المپیک را این گونه برشمرد گله‌مندی قهرمانان غیرفوتبالی عمدتاً دیده نشدن است.

به همین دلیل آنان از هاشمی خواشتند به عنوان یک ورزشکار و سرباز کشور بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. هاشمی نیز قول مساعد داد تا شرایط اردوهای مختلف را برای شناگران و شیرجه‌روها مهیا کند.

سمیع‌زاده ادامه داد از هاشمی درخواست کردیم کالاهای اهدایی المپیک آسیایی به فدارسیون شنا را هر چه سریعتر از کمرگ ترخیص شود که البته هاشمی بارها دستور آن را داده است و خود شخصاً پیگیر موضوع است.

دبیر فدارسیون شنا شیرجه و واترپلو درباره تیم ملی شیرجه تصریح کرد: هنوز هیچ تصمیم قطعی مبنی بر اعزام دو یا سه شیرجه رو به مسابقات برون‌مرزی است اما گاهی کمبود بودجه دست ما را می‌بندد.

سمیع‌زاده خاطرشنان کردک فدراسیون ما سه رشته المپیکی را پوشش می‌دهد با توجه به بودجه کمی که در اختیار فدراسیون است گاهی اعزام‌ها دچار مشکل می‌شود البته از ابتدای سال 94 تا کنون شانزده اعزام برون‌مرزی داشته‌ایم که یک رکورد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار