نماینده ولی فقیه در استان زنجان اتجاد مردم زیر سایه رهبری امام خمینی (ره ) را رمز پیروز ی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

اتجاد مردم زیر سایه رهبری امام خمینی (ره )  رمز پیروزی انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ولی فقیه در استان در مراسم زنگ انقلاب هنرستان شهید مطهری زنجان با بیان اینکه در پیروزی انقلاب 3عامل مهم رهبر،ملت و هدف تاثیر گذار بود گفت: برای ماندگاری این انقلاب این سه عامل کافی و لازم است .

خطیب جمعه زنجان اتحاد ملت ایران را یکی دیگر از عوامل پیروز ی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی به پیشرفت های صورت گرفته بعد از پیروزی انقلاب در کشوراشاره کرد وگفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی 45درصد جمعیت 34میلیون نفری باسواد بودند و این درحالی است که امروز 97درصد از جمعیت کشور باسواد هستند .

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در مراسم زنگ انقلاب به استقبال مردم از رهبرکبیر انقلاب در سال 57اشاره کرد و گفت:33کیلومتر صف استقبال مردم از امام (ره)بود که این استقبال انقلابی در تاریخ بی نظیر است وتا به امروز چنین سابقه ی تجلیلی در کشور های پر جمعیت جهان دیده نشده است .

مرتضی تمجیدی با بیان اینکه گذشته چراغ راه آینده است اظهار کرد:ایام مبارکه دهه فجر فرصت خوبی برای بازخوانی گذشته و آنچه که بر سرزمینمان رفته است، می باشد .

وی خاطر نشان کرد:اگر یک کشوری حافظه ی تاریخی خود را از دست بدهد هویت تاریخی خود را از دست داده است و باید به دنبال آن باشیم که چه عواملی باعث شروع انقلاب و چه عواملی سبب پیروزی انقلاب وادامه ی آن شده است .

گفتنی است رأس ساعت 9:33دقیق زنگ انقلاب با حضور مقامات استانی و امام جمعه زنجان در هنرستان شهید مطهری زنجان نواخته شد که تداعی گر ورود رهبرکبیر انقلاب به ایران در سال 57بود.

در پایان جشن انقلابی از نمایشگاه انقلاب این مدرسه بازدید صورت گرفت.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.