مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند از معدوم‌سازی 3 تن مواد غذایی و آرایشی فاسد به ارزش 77 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

مواد غذایی و آرایشی غیر بهداشتی در هیرمند معدوم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ مهران عبادتی افزود : این میزان مواد معدوم شده شامل انواع مواد غذایی و آرایشی تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف است که از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی توسط واحد بهداشت محیط این شبکه جمع‌آوری شده بود.

وی تصریح کرد : در راستای کنترل مراکز عرضه مواد غذایی و بهداشتی به صورت ماهیانه و فصلی بازدیدهای دورهای و طرحهای ضربتی توسط بازرسان این مرکز انجام و با هماهنگی دادستان این شهرستان، موادغذایی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف جمع‌آوری، ضبط و معدوم میشوند.

عبادتی خاطرنشان کرد : در راستای طرح تحول سلامت و امنیت مواد غذایی مقدار 3 تن مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی به ارزش 77 ملیون ریال شناسایی و توسط بازرسین بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان هیرمند جمعآوری و معدوم‌سازی شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان هیرمند گفت : شبکه بهداشت به صورت جدی از اماکن و مراکز توزیع و نگهداری مواد غذایی بازرسی کرده و با متخلفان به صورت قانونی برخورد میکند.

انتهای پیام//گ

برچسب ها: مواد ، غذایی ، بهداشتی ، هیرمند ، معدم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.