عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تهیه اساسنامه برای وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در جهت سامان بخشیدن به وضعیت بیمه ای بیماران اعصاب و روان مزمن خبرداد.

مهدی سنایی عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛اظهار داشت: اساسنامه ای برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال تهیه است که با کامل شدن آن ،افراد واجد شرایط تحت پوشش هزینه های پیشگیری و درمان قرار می گیرند.

وی در خصوص شرایط نامناسب مالی و روحی افراد روانی افزود: بدلیل هزینه های بالای درمان  این افراد، معمولا از درمان کامل و یا حتی پیشگیری های درمانی ممانعت کرده و در این شرایط  اوضاع روحی و روانیشان مزمن تر از قبل خواهد شد.

سنایی با بیان تحمیل هزینه های هنگفت درمان این افراد تصریح کرد: متاسفانه بیمه ها در تحت پوشش قرار دادن این افراد ضعیف عمل کرده و در واقع حمایت های جدی در این زمینه تا به امروز صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: اما در حال حاضر با کامل شدن این اساسنامه و تصویب آن در مجلس ،این بیماران در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفته و اغلب مشکلات آن‌ها حل خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این اساسنامه در خصوص امور رفاهی و درمانی بیماران اعصاب و روان تصمیم گیری می‌شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار