فرمانده انتظامی دزفول گفت: یکی از عوامل نا امنی و تیراندازی در شهر امام از توابع شهرستان دزفول شنبه شب در درگیری با نیروی انتظامی به هلاکت رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ این شخص که در بسیاری از مجالس عروسی و عزا با سلاح جنگی و شکاری اقدام به تیراندازی می کرد و با ایجاد ترس و وحشت برای اهالی، مورد تعقیب نیروی انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ علی الهامی گفت: فرد مذکور به همراه هم دستش سوار بر 1 دستگاه موتورسیکلت شنبه شب در شهر امام با اسلحه جنگی کلانشینکف اقدام به تیراندازی کرده و به فرمان پلیس برای توقف توجه نکرد.

وی تصریح کرد: این افراد به ماموران انتظامی شهر امام که تحت تعقیب آنان بودند تیراندازی کردند.

سرهنگ الهامی اظهار داشت: عامل تیراندازی و ناامنی در شهر امام در عملیات تعقیب و گریز نیروی انتظامی مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی دزفول افزود: دیگر راکب موتورسیکلت اسلحه کلانشینکف را به درون کانال آبیاری پرتاب کرده و متواری شد، ولی همچنان تحت تعقیب نیروی انتظامی است.

سرهنک علی الهامی هشدار داد: نیروی انتظامی به منظور تامین امنیت جامعه و آسایش مردم با عوامل ناامنی و افرادی که اقدام به تیراندازی در مجالس عروسی و عزاداری کنند با قاطعیت برخورد می نماید.

فرد مذکور که دارای سابقه تیراندازی با اسلحه جنگی و شکاری در شهر امام می باشد در بیمارستان دزفول جان باخت.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.