نگهبانان محله ها همیاران نیروی انتظامی هستند .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبر نگاران جوان از اصفهان ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مردم به خاطر حفظ اموال و امنیت محله خود حاضرند از نگهبان استفاده کنند که به همین خاطر شرکت های خدماتی حفاظتی زیر نظر نیروی انتظامی تشکیل شدند.

جهانگیر کریمی افزود : این شرکت ها افراد جوان و جویای کار را استخدام و در پوشش حفاظتی، از آنها استفاده می کنند که این افراد از پشتیبانی حقوقی، قضایی و انتظامی برخوردار می شوند.

وی بیان داشت: هرجا نگهبانان محله حضور دارند ما در آن منطقه و محل با کمترین مسئله امنیتی روبرو هستیم و این افراد علاوه بر کاهش سرقت در پیشگیری از معضلات و حتی مزاحمت ها نیز مفید و موثر هستند.

کریمی افزود: رشد ۵۸ درصدی استفاده از نگهبان در محله های اصفهان صورت گرفته است و درصد پوشش نگهبان محله در نقاط حائز اهمیت از نظر وقوع جرم طی مدت ۱۰ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزایش داشته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت :مردم می توانند از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ موضوع استفاده از نگهبان محله را مطرح کنند که کارشناسان درخواست آنها را به پلیس پیشگیری انتقال داده و از طریق این پلیس به شرکت های خدماتی حفاظتی انتظام معرفی می شوند و می توانند طی قرار دادی با این شرکت ها از نگبانان محله استفاده کنند. 



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.