نایب رئیس تیراندازی بانوان گفت:تیراندازان به ویژه در بخش سه وضعیت شانس کسب سهمیه های بیشتر در المپیک ریو را دارند.

طاهره علی آبادی در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد بانوان تیرانداز در مسابقات آسیایی هند اظهار داشت:تیم تیراندازی با تمام مشکلات توانست عملکرد بسیار خوبی در مسابقات هند کسب کند،تیراندازی امکانات زیادی برای برگزاری اردوهای متعدد نداشت حتی فدراسیون به دلیل کمبود منابع با اردوهای برون مرزی موافقت نکرد اما با این حال با کسب سهمیه المپیک نتیجه تلاش‌هایشان را گرفتند.
 
وی افزود: تیراندازان با کمترین امکانات به این مسابقه اعزام شدند حتی اواخر فشنگ برای تمرین خواستند و این نشانه تداوم تمرینات و علاقه تیراندازان بود.
 
نایب ریس تیراندازی بانوان گفت: تیم تپانچه برای اولین بار سهمیه مستقیم المپیک را کسب کرد که نشان دهنده روند روبه رشد تیراندازی کشور است که در بخش سه وضعیت نیز شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک داریم تا پایان مسابقات آسیایی هن به کسب دو سهمیه دیگر امیدواریم.
 
علی آبادی گفت: هر چند این مسابقات در سطح کشورهای آسیایی است اما چون آخرین مسابقات سهمیه المپیک است در سطح بسیار بالایی برگزار می شود.
 
وی درباره عملکرد نجمه خدمتی اظهار داشت: خدمتی یکی از استعدادهای تیراندازی ایران است که می تواند در مسابقات المپیک نیز مدال کسب کند و در این رقابتها با عنوان قهرمانی نشان داد که توانایی بسیار زیادی در تیراندازی دارد.
 
وی درباره عملکرد تیراندازان بانوان در مقایسه با آقایان گفت: خاصیت تیراندازی در استعداد و تمرکز است که بانوان در آن بهتر عمل کردند رنجبر یکی از دلایل قدرت بدنی است که آقایان 60 تیر و بانوان 40 تیر است که امکان دارد قدرت بدنی تحلیل پیدا کند اما مسابقات و تمرین برای هر دو گروه یکسان است.
 
علی آبادی درباره برنامه‌های فدراسیون بعد از مسابقات سهمیه المپیک افزود:مسابقات جهانی تایلند در اواخر اسفند ماه و کاپ آزاد دورتموند در  پیش است که فدراسیون تلاش می کند تیراندازی که سهمیه المپیک گرفتند به این مسابقات اعزام کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار