سرمربی تیم فوتبال نفت تهران اظهار کرد:به بازی مالکانه امتیاز نمی دهند و ما باید از موفعیت هایمان استفاده می کردیم.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علیرضا منصوریان  سرمربی تیم فوتبال نفت تهران پس از شکست تیمش مقابل تیم سیاه‌جامگان  گفت:ما مالک میدان بودیم اما از نتیجه راضی نیستم، به خاطر اینکه در فوتبال همیشه تیم مالک برنده نمی شود. امروز از فوتبال درس بزرگی گرفتیم که هیچ وقت آن را فراموش نمی کنیم.

وی افزود: حریف برخلاف نمایش نه چندان خوب در نیمه دوم آمده بود تا نتیجه بازی را تغییر دهد و این موضوع سبب شد تا آنها  گل تساوی را وارد دروازه ما کنند، اما در کل در نیمه دوم نفت صاحب توپ و میدان تیم  بود و ما روی حادثه سه امتیاز بازی را از دست دادیم و گلی که امیرارسلان مطهری به اشتباه وارد دروازه ما کرد، روی اتفاق بود. من در رختکن بعد از پایان بازی از عملکرد مطهری تمجید کردم چرا که نباید فراموش کنیم که وی گل‌های سه امتیازی زیادی برای نفت به ثمر رسانده است.

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: باید این  بازی را فراموش کنیم و برای جدال های سخت‌تر  خود را آماده کنیم. ما 20 بهمن در بازی با الجیش  باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم ضمن این که قبل از آن باید بازیکنانم آماده دیدار با ملوان باشند.

سرمربی نفت درباره از دست دادن موقعیت های متعدد گلزنی بیان کرد:این مسئله ای است که باید با تمرین و تمرکز زیاد در مسابقات حل شود و حتم بدانید تلاش خود را بدای حل نقطه ضعف نفت به کار می گیریم.

منصوریان درباره علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم نفت اظهار داشت: همیشه در نشست‌های خبری این سؤال هست. بیرانوند در یک فضای بسیار بسته قرار گرفت. وقتی من مصاحبه او را در  دیدم و متوجه شدم که خودش علاقه‌مند است به شرایط آرمانی برگردد، خوشحال شدم. ما هم باید کمک کنیم تا بیرانوند شرایط روحی خود را پیدا کند.  هم از این به بعد به عملکرد گذشته بیرانوند نگاه نخواهم کرد و برای حفظ سرمایه باشگاه به او کمک می‌کنم. این را هم باید اضافه کنم که ما هم منافع باشگاه و هم منافع خود بیرانوند را در نظر می‌گیریم.وی دروازه بان دوم تیم ملی است و روزهای خوبی را با علیرضا داشتیم . فراموش کنیم که سه امتیاز بازی مقابل صبای قم را مدیون  بیرانوند هستیم.

وی درباره درگیری هواداران دو تیم بیان کرد: در خصوص درگیری پدر امیرارسلان مطهری با هواداران تیم سیاه‌جامگان باید بگویم که من هم موضوع را شنیدم. به طور حتم آن هوادار منافع فوتبال ما را درنظر نگرفته است، تنها می‌خواسته روحیه بازیکن ما را تخریب کند. زمانیکه  خودم بازیکن استقلال بودم در سال 74 پدرم به من گفت که هیچ وقت برای تماشای بازی‌ات به استادیوم نخواهم آمد، چون هواداران هرچقدر عملکرد خوب یا بد داشته باشی همیشه انتقاد می‌کنند. به نظر من این موضوع باعث این شده که پدر مطهری احساسی شود و واکنش نشان دهد.

منصوریان در پایان درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به بیرانوند گفت:هنوز زمان زیادی باقی مانده تا برخی تیم ها شرایط حرفه ای را یاد گرفته و به آن عمل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار