دیدار تیم های نفت تهران و سیاه جامگان با برتری 2 بر یک شاگردان کاظمی خاتمه یافت. صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های نفت تهران و سیاه جامگان با برتری 2 بر یک شاگردان کاظمی خاتمه یافت. صحبت های بازیکنان را پس از این دیدار بخوانید.

حسینی :وضعیت قراردادم با نفت مشخص نیست

مدافع تیم فوتبال نفت تهران درباره شکست برابر سیاه جامگان بیان کرد:نفت موقیعیت های زیادی را روی دروازه سیاه جامگان ایجاد کرد که به دلیل بدشانسی و درخشش دروازه بان حریف از دست رفت و ما بازی را واگدار کردیم اما به طور حتم شرایط نفت در ادامه لیگ بهتر می شود.

وی افزود:به دلیل این که هموز به شرایط بازی نرسیده ام در این بازی روی نیمکت نشستم اما در روزهای آتی می توانن به آمادگی رسیده و در ترکیب نفت قرار گیرم. 

حسینی درباره جدایب از نفت تهران اظهار داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. فکر می کنم ماندن یا رفتنم حداکثر تا امشب معلوم می شود.

امیری :جدایی من از نفت با تصمیم باشگاه انجام می شود

وحید امیری پس از باخت نفت برابر سیاه جامگان گفت : متاسفانه در این بازی حق به حقدار نرسید. ما تلاش بسیاری انجام دادیم تا سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم و موقعیت های زیادی نیز خلق کردیم متاسفانه  شانس با نفت یار نبود.

وی افزود: به تیم سیاه جامگان تبریک می گویم و امیدوادم در ادامه لیگ جبران کنیم.

امیری درباره پنالتی که در نیمه اول روی وی  انجام شد بیان کرد: مدافع تیم سیاه جامگان به  پای من را زد و داور هم با توجه به  نزدیک به صحنه اعلام پنالتی کرد.فکر می کنم اعلام ضربه پنالتی تصمیم درستی بود. 

 هافبک نفت درباره احتمال جدایی از این تیم بیان کرد: از چند باشگاه خارجی پیشتهاد های خوبی دارم. باشگاه باید درباره ماندن یا رفتنم تصمیم بگیرد. تا چند روز آینده همه مسائل مشخص خواهد شد.

وی ادامه داد: فکر می کنم جدایی من به نفع خودم و باشگاه باشد.من با نفت قرارداد دارم و جدایی من با اجازه این باشگاه انجام می شود. با این حال هرتصمیمی که آنها بگیرند  مطیع خواهم بود و اعتراضی نمی کنم.

مطهری :دیدار با سیاه جامگان دو روی یک سکه بود

امیر ارسلان مطهری درباره شکست برابر سیاه جامگان بیان کرد:در روزی که موقعیت های زیادی خلق کرده و باید به پیروزی می رسیدیم برابر سیاه جامگان شکست خوردیم که بسیار تاسف بار است.

وی افزود :این دیدار برای من 2 روی یک سکه بود.در نیمه اول گل نفت را به ثمر رساندم اما در اواخر بازی توپ بابرخورد به پای من تبدیگ به گل پیروزی حریف و شکست نفت شد.به همین سبب شرمنده کادرفنی و بازیکنان نفت هستم.

مطهری درباره درگیری پدرش با هواداران سیاه جامگان اظهار کرد:هر چند باید به حریف مشهدی تبریک بگویم اما یکی از هواداران سیاه جامگان در حضور پدرم من را مورد تمسخر قرارداد.همین عامل سبب شد تا پدرم ناراحت شده و به همراه هواداران نفت قصد برخورد با آن فرد غیر فوتبالی را داشته باشند.متاسفانه برخی تماشاگر نماها هر واژه ای نامتناسبی را به کار می برند و این به هیچ وجه خوب نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار