هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت :تمام امتیازات نیم فصل دوم لیگ برای قرار گرفتن نفت در بین مدعیان حیاتی است.

سیامک کورشی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیم های نفت تهران و سیاه جامگان مشهد اظهار داشت :بازیکنان نفت در اردوی ترکیه به هماهنگی و آمادگی خوبی دست یافته اند و انگیزه خوبی برای شروع مجدد رقابت های لیگ دارند.

وی افزود :تیم ما برای قرار گرفتن در جمع مدعیان و رسیدن به عنوان به تمام امتیازات نیم فصل دوم نیاز دارد و نتیجه گیری در تک تک رقابت ها حیاتی است.دیدار با سیاه جامگان نیز یکی از همین دیدار ها است.

وی ادامه داد:حریف مشهدی با جذب چند بازیکن جدید و تدابیر فرهاد کاظمی نسبت به نیم فصل نخست تقویت شده و برای کسب سه امتیاز این بازی کار سختی داریم.

کوروشی درباره جدا شدن چند بازیکن تاثیرگذار نفت در نقل و انتقالات نیم فصل بیان کرد:هرچند برخی بازیکنان شاخص از نفت جدا شده اند اما کادرفنی تیم نفت به چهره های جوان اعتماد کرده و حتم دارم این بازیکنان در ادامه لیگ به شکل مناسبی اعتماد منصوریان را جواب می دهند.ضمن این که آن ها سرمایه باشگاه برای آینده هستند و در سال های آتی می توانند ضمن خدمت به فوتبال ایران،باشگاه نفت را از لحاظ داشتن بازیکنان تاثیرگذار بی نیاز کنند.در این صورت نیازی به حضور بازیکنان خارجی نداریم .باید از میدان دادن باشگاه نفت به جوانان تقدیر کرد.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران در مورد بازگشت ملی پوشان امید این تیم به تمرینات بیان کرد:به هر حال آن ها در مقابل ژاپن زحمت خود را کشیدند اما قاعده نانوشته فوتبال اجازه صعود تیم برتر آن دیدار به المپیک را از ایران گرفت.سه ملی پوش امید نفت نیز تا حدودی با فراموشی آن نتایج با روحیه خوبی به تمرینات بازگشته و برای همراهی تیم در ادامه لیگ آماده می شوند.

کوروشی درخصوص حضور به عنوان مهمان ویژه برنامه دیدار امید ایران و ژاپن گفت :من به عنوان کارشناس در برنامه شرکت نکردم بلکه به دلیل سابقه بازی در تیم ملی امید،هم بازی بودن با برخی بازیکنان این تیم ،رفاقت با بیشتر ملی پوشان تیم امید و همچنین درک و شناخت نسبت به آن ها به عنوان مهمان برنامه شرکت کردم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار