رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: قانون امنیت ملی آمریکا در سال 1997 تجدید نظر شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: قانون امنیت ملی آمریکا در سال 1997 تجدید نظر شد و بر اساس این قانون که برای قرن 21 و در سه فصل تدوین شده، به برآوردی از وضعیت جهان و آمریکا، تهدیدات پیش روی آمریکا و راهکارهای مقابله با این تهدیدات پرداخته شده که تصرف ایران و در پی آن خاورمیانه به عنوان قلب جهان به عنوان اصلی‌ترین اهداف آمریکایی‌ها دنبال می‌شود.

حجت الاسلام حسین طائب گفت:یکی از محورهایی که مطرح می‌شود این است که آمریکا مغز جهان است و اگر بخواهد مدیر باقی بماند باید بتواند قلب جهان را گرفته که تصرف قلب جهان که خاورمیانه است جز با تصرف ایران امکانپذیر نخواهد بود.

وی گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده عصر اوباما آخرین فرصت آمریکا برای حل مسئله ایران است و اگر این اتفاق نیفتد آمریکا باید شیب فروپاشی را بپذیرد و به سرنوشت شوروی دچار شود.

طائب با بیان اینکه امروز آمریکایی‌ها با سرکار آمدن دموکرات‌ها تغییر استراتژی را در برنامه قرار داده‌اند، گفت: امروز آمریکا در تقابل با ایران  راهبرد قدرت هوشمند را جایگزین عملیات پیش دستانه دوران جمهوریخواهان کرده و تلاش می‌کند تا از این طریق به اهداف خود دست یابد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.