معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: تولیدکنندگان ارتقاء کیفیت محصولات را در اولویت برنامه ها قرار دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مجتبی نیک کردارگفت: قطعا استاندارد نبودن کوچکترین وسایل هم می‌تواند سلامت و زندگی افراد را به خطر بیندازد.

وی به برخی تقلبات صورت گرفته در صنایع غذایی اشاره کرد و افزود: این اقدامات تهدید کننده سلامت جامعه هستند و باید با جدیت با آنها مقابله کرد و برای همین باید بیش از پیش به مقوله استاندارد توجه شود.

نیک کردار افزود: این جدیت برای مقابله با موارد تخلف باید در همه زمینه‌ها باشد و همه دستگاه‌های کارگروه تخصصی استانداردسازی باید با همه توان برای ارتقاء استاندارد تلاش کنند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه موضوع استاندارد تنها به داخل کشور مربوط نمی‌شود، گفت: باید حساسیت ویژه‌ای هم بر اعمال استاندارد در صادرات و واردات داشته باشیم، زیرا ورود یک محصول غیر استاندارد به کشور می‌تواند سلامت جامعه را به خطر اندازد و از طرف دیگر هم صادرات کالای فاقد استاندارد می‌تواند به آبرو و اعتبار کشور صدمه وارد کند.

نیک کردار اظهار کرد: برای همین در اولین جلسه این کارگروه مصوب می‌کنیم که تمام دستگاه‌های کارگروه وضع موجود و اقدامات خود را در زمینه استاندارد احصاء کرده و ارائه دهند تا بتوانیم بر اساس آن برنامه ریزی درستی برای ارتقاء استاندارد در استان داشته باشیم.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.