مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور گفت: بر اساس آمارهای به دست آمده از استان‌های کشور، مجمع خیرین مسجدساز احداث ۱۰۰۱ مسجد در کشور را در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين ؛ مجید شایسته  در بیست و چهارمین دوره اجلاس سراسری نمازاظهار داشت: مجمع خیرین مسجد ساز کشور با تلاش و همت مسئولان به ویژه ستاد اقامه نماز، دیماه سال 90 تشکیل شده و در زمان فعالیت خود اقدامات خوبی را انجام داده است.

وی افزود: بر اساس آمارهای به دست آمده از استان‌های کشور، مجمع خیرین مسجدساز احداث 1001 مسجد در کشور را در دستور کار قرار دارد که از در حال حاضر از این تعداد 300 مسجد ساخته و یا در حال احداث است که در این زمینه مسئولان باید کار جزیره‌ای را کنار گذاشته و دستگاه‌های اجرایی تعامل لازم با یکدیگر را داشته باشند.

مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور با اشاره به اینکه مجمع خیرین مسجدساز در استان گیلان تشکیل شده است تصریح کرد: مجمع خیرین مسجدساز این استان در راستای توسعه ترویج فرهنگ نماز و توسعه مساجد تشکیل شده که تاکنون تعهد احداث 110 مسجد در این استان را تقبل کرده است.

شایسته با بیان روند احداث مساجد توسط این مجمع خیریه خاطرنشان کرد: روند کار در مجمع خیرین مسجدساز به گونه‌ای است که خیرین بدون دخالت مسئولان مجامع به هیئت امنای روستاها و شهرهای دور افتاده معرفی شده و ساخت مساجد در این مناطق را در پیش می‌گیرند.

وی عنوان کرد: مجمع خیرین مسجدساز در استان‌ها باید با مشارکت ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان، ستاد اقامه نماز و سایر مسئولان اجرایی راه‌اندازی شده و این امر در اولویت برنامه‌های آنها قرار بگیرد.

مدیرعامل مجمع خیران مسجدساز با بیان اینکه تهران فقیرترین شهر در تعداد مساجد است خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهر تهران با کمبود بیش از 400 مسجد مواجه بوده که با تلاش مسئولان باید این نقیصه جبران شود.

انتهاي پيام/س
 
برچسب ها: مسجد ، احداث ، کشور ، اجلاس ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.