رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، اقامه نماز در دستگاه های اداری را نیازمند بازنگری دانست و گفت: اقامه نماز در این مکان ها باید با سرعت لازم انجام شود چرا که ادارات محل خدمت مردم هستند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ پرویز فتاح در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با اشاره به نقش نماز در خودسازی افراد، افزود: نماز جماعت در ادارات باید با سرعت لازم اقامه شود تا کارمندان بتوانند پاسخگوی مردم بوده و کارهای محول شده را در زمان تعیین شده به انجام برسانند.

وی با تاکید بر این که اقامه نماز در ادارات باید جدی تر گرفته شود، در ادامه کمیته امداد را نهادی انقلابی یاد کرد و اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در زمینه برپایی نماز جماعت در بین دستگاه ها موفق عمل کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، ترویج نماز را لازمه جامعه اسلامی دانست و گفت: باید به طور جدی در پی تقویت فرهنگ نماز باشیم چرا که این مهم آثار فراوانی را برای جامعه به همراه دارد.

وی به اثرگذاری یاد خداوند در زندگی انسان ها اشاره کرد و اظهار داشت: اهمیت نماز به حدی بالا است که خداوند متعال هر جا که می خواهد ارتباط با خودش را تعریف و معرفی کند به نماز اشاره می کند.
فتاح ادامه داد: بحث نمازخواندن و نمازخوانی در جامعه باید به عنوان یک فضیلت مهم اجتماعی مطرح شود تا نسل نو به این فریضه واجب اهمیت بیشتری بدهند.

 پرویز فتاح با اشاره به تاثیر مستقیم نماز در روحیات معنوی افراد، گفت: انسان زمانی که برای اقامه نماز می ایستد، از وجود محدود خویش پرواز کرده و به حقیقتی می پیوندد که در آن هیچ گونه نقص، کاستی و محدودیتی نیست.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان گفت: اصلاح انسان و جامعه در گرو توجه به نماز و ترویج آن است از این رو باید فرهنگ نماز را در تمام سطوح جامعه گسترش داد.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.