هر چه مهارتهای امدادی لازم را بیشتر فرا گرفته باشیم، با اطمینان بیشتری می توانیم با یک وضعیت اضطراری از نظر جسمی و روانی برخورد کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مومنی در بازدید از روند برگزاری دوره آموزشی، مهارتی امداد و نجات ویژه روسای شعب جمعیتهای هلال احمر 9 استان‌ کشور که به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است، به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی، مهارتی اشاره کرد و اظهار داشت: به لطف خدا و برنامه ریزی های صورت گرفته سازمان امداد و نجات و معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر این آموزش ها در حال توسعه بوده و باید به کمک این آموزشها خدمت به مردم را بهتر و آگاهانه تر و با کیفیت بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: این آموزش ها سبب ارتقای سطح آگاهی و توانایی روسای شعب جمعیت هلال احمر جهت مقابله با حوادث احتمالی و کاهش آسیب پذیری ناشی از آن می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد : هر چه مهارتهای امدادی لازم را بیشتر فرا گرفته باشیم، با اطمینان بیشتری می توانیم با یک وضعیت اضطراری از نظر جسمی و روانی برخورد کنیم.

گفتنی است در ادامه این بازدید چند نفر از روسای شعب به نمایندگی از سایر همکاران ضمن ابراز رضایت و تشکر از میزبانی اصفهان پیشنهاد دادند با توجه به اینکه مرکز بین المللی آموزشهای تخصصی امداد و نجات استان اصفهان از امکانات و تجهیزات قابل قبولی برخوردار است امدادگران و نجاتگران سایر استانهای کشور نیز بتوانند با حضور در این مرکز در دوره های مختلف آموزشی شرکت کنند و مهارتهای امدادی لازم را فرا بگیرند.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.