فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" استان از دستگيری يک سارق مسلح و كشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستبند پليس بر دستان سارق مسلحبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهرداد مشوق" در تشريح اين خبر گفت: شخصی به ماموران پاسگاه "تنگ چوگان" شهرستان "كازرون" مراجعه و اظهار مي كند كه به همراه دوستانش در چادر در حال استراحت بوده اند که دو نفر ناشناس مسلح به کلت کمری و اسلحه کلاش وارد چادر شده و پس از تهدید ۷ عدد گوشی و مبلغ 16 میلیون ريال وجه نقد از آنها سرقت و با يک دستگاه موتورسيكلت متواری مي شوند.

وي اظهار كرد: بلافاصله شناسايي و پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور كار مأموران انتظامي قرار گرفت و با اناجام اقدامات اطلاعاتي، یکی از سارقان و محل اختفای وی شناسايي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون" افزود: ماموران جهت دستگیری متهم به محل سکونت وی اعزام که متهم به محض اطلاع از حضور ماموران با قفل كردن درب اتاق و حبس مادر و خواهر خود با در دست داشتن اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی به صورت هوایی كرد.

سرهنگ "مشوق" بيان كرد: با توجه با اینکه مادر و خواهر متهم در اتاق توسط متهم حبس شده بود، ماموران با رعايت موارد لازم براي حفظ جان آنها، ضمن تخریب قفل منزل، در اقدامي سريع متهم را دستگیر كردند.

وی اضافه كرد: در بازرسی از منزل، یک قبضه اسلحه شکاری، دو قبضه تفنگ بادی، یک دستگاه رایانه، یک دستگاه دوربین عکاسی، دو دستگاه لب تاب یک دستگاه مانیتور،  یک دستگاه مودم وای فای،  یک دستگاه ویدئو سی دی،  دو دستگاه اسپیکر ، یکدستگاه پلی استیشن، یک دستگاه تب لت سرقتي کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان "کازرون" با اشاره به كشف 4 فقره سرقت ديگر از منازل مسكوني در آن شهرستان از متهم، گفت:  کلیه مالباختگان شناسایی،‌در اين رابطه يك نفر مالخر شناسایی و دستگیر و تلاش براي کشف سایر سرقت ها و شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

سرهنگ "مشوق" خاطر نشان كرد: ماموران پليس در همه ساعات شبانه روز با جديت براي برقراري نظم و امنيت در حال تلاش بوده و اجازه نخواهند داد تا کسي در امنيت و آسايش شهروندان خللی وارد سازد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.