فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: در سال جاری نسبت به سال گذشته در مجموع جرائم کاهش سه درصدی داشته‌ایم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از کرمانشاه؛فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: در سال جاری نسبت به سال گذشته در مجموع جرائم کاهش سه درصدی داشته‌ایم.

کریم امان اللهی در جمع خبرنگاران با اشاره به مهار جرائم در استان کرمانشاه اظهار داشت: به دنبال تمهیداتی که در حوزه پیشگیری اندیشیده شده و نیز به دنبال شناسایی و دستگیری مجرمین و اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی امروز شاهد مهار جرائم در استان هستیم.

وی اضافه کرد: امسال در سال جاری هشت هزار مورد سرقت در استان کشف شده، با وجود این، نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش سه درصدی در تمامی جرائم استان بوده ایم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: همچنین در سال جاری با همکاری آگاهی استان و انتظامی شهرستانها 63 باند سرقت شناسایی و متلاشی شده‌اند که تاکنون صدها مورد اعتراف به سرقت از اعضای آنها گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اموال سرقتی کشف و به مالباختگان تحویل شده است، از مردم خواست تا در حفظ اموال و دارایی‌های خود رعایت نکات ایمنی را داشته باشند.

امان اللهی با بیان اینکه موارد وقوع جرم با جدیت دنبال می شود، گفت: بیشترین سعی و تلاش ما در کنار پیگیری موارد وقوع جرم، انجام اقدامات پیشگیرانه است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.