سرمربی تیم فوتبال 5 نفره نابینایان گفت: دعوت نامه های متعددی برای حضور در تورنمنت های جهانی داریم و الویتمان با قوی ترین رقابت ها است.

فلفلی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: برای دومین بار است که کشور یونان مسابقاتی را برگزار می کند و در این خصوص سایت بین المللی پارالمپیک دعوتنامه ای را برای تیم ملی ایران ارسال کرده است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه قبل از این هم، سه دعوتنامه از کشورهای آلمان، برزیل و ترکیه دریافت کرده بودیم و الویت مان حضور در تورنمنت برزیل و ترکیه است هنوز به طور قطع برای یونان تصمیم گیری نکردیم و تا آخر این ماه فرصت داریم آمادگی خود را اعلام کنیم.
 
فلفلی ادامه داد: تیم های خوب جهان در تورنمنت برزیل و ترکیه حضور دارند و چون این مطلب برای ما در الویت است بنابراین اگر با مشکلات مالی مواجه باشیم فقط در رقابت های برزیل و ترکیه حاضر می شویم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره گفت: 12 اردو برای آمادگی تیم ملی در نظر گرفتیم که 3 مرحله آن در سال جاری و 9 مرحله دیگر در سال 95 برگزار می شود و حضور در رقابت های برون مرزی نیز در دل این اردوها و به صورت تدارکاتی می باشد.
 
انتهای پیام  /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار