سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان از آغاز اردوی آمادگی تیم ملی برای مسابقات پارالمپیک ریو خبر داد.

فلفلی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: برای آمادگی حضور در مسابقات پارالمپیک ریو 12 مرحله اردو پیش بینی کردیم که اولین مرحله آن 22 تا 29 دی ماه به میزبانی کرمان برگزار می شود.
 
وی افزود: در این اردو علاوه بر بازیکنانی که در مسابقات پارآسیایی حضور داشتند تعدادی هم از مسابقات قهرمانی کشور عملکرد خوبی داشتند به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
 
از بین 15 بازیکن دعوت شده 3نفر در پست دروازه بان هستند که در مجموع زیر نظر 4 مربی به آماده سازی می پردازند.
 
فلفلی ادامه داد: روزهای اول و دوم اردو تست ورودی آمادگی جسمانی و تکنیک‌های خاص فوتبال از بازیکنان گرفته می شود و براساس نتایج بدست آمده روند آماده سازی ورزشکاران مشخص می شود و همچنین در طی 2مرحله در پایان اردوها یک دروازه بان و 2 بازیکن از لیست اعضای تیم حذف می شوند که این افراد را براساس عملکرد و هماهنگی آنها با تیم مشخص می کنیم.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت:هدف ما قرار گرفتن جزو تیم صعود کننده به مرحله نهایی در مسابقات پارالمپیک ریو است و برنامه ریزی کرده‌ایم که طی 12 جلسه اردو و یک بازی تدارکاتی تیم ملی را به آمادگی لازم برسانیم، البته هنوز مشخص نیست که برای بازی تدارکاتی کدام یک از دعوت نامه های ارسال شده را بپذیریم و طی جلسه‌ای با فدراسیون و کادر فنی تصمیم نهایی اتخاذ می شود.
 
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار