مسئول کمیته والیبال ساحلی جانبازان و معلولین گفت: برای نخستین بار تیم ملی با حضور بازیکنان برتر لیگ تشکیل می‌دهیم.

علیرضا قلی زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: برای تشکیل تیم ملی والیبال ساحلی نشسته، مسابقاتی را به شکل لیگ متمرکز به میزبانی شهر چابهار برگزار می‌کنیم تا بازیکنانی که عملکرد بهتری داشتند را به تیم ملی دعوت کنیم.

وی افزود:‌ این رشته در ایران برای جانبازان و معلولین نو پا است و تا کنون تیم ملی برای آن نداشتیم اما در تلاش هستیم با برگزاری رقابت‌هایی بین تیم‌های استانی، بازیکنانی را انتخاب و برای مسابقات پار آسیایی سال آینده بتوانیم حضور موفق داشته باشیم.

قلی زاده ادامه داد: تاکنون استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، تبریز، بندر عباس و تهران اعلام آمادگی کردند و سایر استان‌ها نیز تا 20 بهمن فرصت دارند برای شرکت در لیگ ثبت نام کنند.این رقابت‌ها 1 تا 4 اسفند ماه برگزار می‌شود و یک داور بین المللی از تبریز در رقابت‌ها حضور دارد و سایر داوران از بومی‌های استان سیستان و بلوچستان می‌باشند.

مسئول کمیته والیبال ساحلی نشسته گفت: یک کلاس توجیهی برای داوران و بازیکنان و سرمربیان روز قبل از مسابقات برگزار می‌کنیم و نیز به تیم‌های برتر مدال و کاپ و حکم قهرمانی داده و به تیم ملی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار