مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب از آغاز بکار نمایشگاه اتوکام (اتوماسیون اداری کامپیوتر، ارتباطات و فناوری اطلاعات) در نمایشگاه دائمی اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ علیرضا ملکی جهان بیان کرد: 30 شرکت دانش بنیان از سراسر کشور بر اساس دانش بومی داخلی تولیدات خود، در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه خوزستان با داشتن منابع آبی و نفتی و مرزی توانسته جایگاهی برای حضور نمایشگاه هایی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد، تصریح کرد: در سال 93 انجمن صنفی رایانه ای استان خوزستان با 16 عضو تشکیل شد که امسال تعداد اعضای این انجمن به 450 عضو افزایش یافته است.

ملکی جهان گفت: در این انجمن 250 شرکت در تولید محتوا، نرم افزار و سخت افزار فعالیت دارند و 5 شرکت نیز در حوزه امنیت اطلاعات فعال می باشند.

عبدالله پاک سرشت رئیس سازمان نصر ( نظام صنفی رایانه) استان خوزستان اظهار داشت: سازمان نظام نصر خوزستان متولی فناوری اطلاعات استان در بخش خصوصی است.

وی اذعان کرد: این نمایشگاه برای نخستین بار از سوی این انجمن راه اندازی شده و 30 شرکت از سراسر کشور در آن حضور دارند.

پاک سرشت عرضه کالاهای داخلی و خدمات شرکت های بومی و دانش بنیان و جلوگیری از ارائه کالاهای وارداتی را از دیگر اهداف این انجمن عنوان کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان بیان داشت: تمامی زیر ساخت ها در استان فراهم است تا جایگاهی بهتر در بخش فناوری اطلاعات داشته باشد.

جمال عالمی نیسی گفت: اقدامات مناسبی در بخش پژوهش و پشتیبانی استانداری خوزستان از مراکز دانش بنیان و تولیدات درون استانی انجام شده است.

نمایشگاه اتوکام(اتوماسیون اداری کامپیوتر، ارتباطات و فناوری اطلاعات) در محل سالن امام رضا (ع) نمایشگاه دائمی اهواز از 3  بهمن ماه فعالیت خود را آغاز کرده و تا 7 بهمن پابرجاست.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.