شهردارکرمان از تخریب ملک مسیری واقع در ابتدای خیابان شهیدان اعتباری و آزادسازی این مسیر بعد از 14 سال خبر داد

به گزارش خبرنگارگروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمان ،مهندس علی بابایی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های شهرداری، توجه به رفاه حال شهروندان و مباحث ترافیکی است،گفت: در سال‌های اخیر شاهد روند رو به رشد فعالیت‌های شهرداری در این زمینه، با هدف ایجاد معابر جدید و بهسازی زیرساخت‌های شهری بودیم.

وی رفع مشکلات ترافیکی را از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری عنوان کرد و افزود:در این راستا شهرداری از سال 80 پیگیر تملک املاک برای آزادسازی مسیر در محدوده ابتدای خیابان شهیدان اعتباری بوده است.

شهردار کرمانبا اشاره به اینکه این امر به دلیل استنکاف مالکین در این محدوده به تعویق افتاده بود، تصریح کرد:به همین منظور شهرداری ظرف مدت 6 ماهه اخیر،با پیگیری لازم از طریق مراجع ذیصلاح و همچنین با حمایت و پشتیبانی دادستانی کرمان، عملیات آزادسازی مسیر مذکور به میزان 136 مترمربع را انجام داد.

مهندس بابایی با اشاره به اینکه آزادسازی این مسیر خواسته و آرزوی جمع کثیری از شهروندان کرمانی بود که بارها به شهرداری اعلام می‌شد، تصریح کرد: ملک واقع در مسیر مذکور با هزینه شش میلیارد و 600 میلیون ریال توسط شهرداری خریداری و تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با همت و پیگیری واحد حقوقی و املاک شهرداری منطقه چهار انجام شده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: تخریب ، ملک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.