دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت: اجرای برنامه و اهداف فدراسیون جهانی برای توسعه بیس بال و سافت بال نیازمند همکاری مدیران ارشد کشور است.

کیوان صفاییان در گفت‌و گو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه برنامه‌های رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال، چه اندازه در آن عملی می‌شود اظهار داشت: رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت زمان حضور در ایران با مدیران ارشد ورزشی کشور جلسات متعددی برگزار کرد و درباره برنامه‌های فدراسیون برای توسعه بیس بال و سافت بال مذاکراتی داشتند و مسئولان ورزشی نیز برای پیشبرد اهداف فدراسیون جهانی قول همکاری دادند.
 
وی افزود: رئیس فدراسیون جهانی اذعان داشت که عملی کردن این برنامه‌ها نیازمند کار گروهی است و اجرای آن به تنهایی از عهده فدراسیون جهانی خارج است، بنابراین از همه مسئولان خواست تا برای توسعه بیس بال و سافت بال همکاری لازم را داشته باشند.
 
دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت: از حرف تا عمل فاصله زیادی دارد و به شدت به دنبال پیاده کردن اهدافش در ایران بود، براین اساس تفاهم نامه‌ای با 27 بند، بین فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی بسته شد تا برنامه‌ها به صورت مکتوب مشخص شود.
 
صفائیان گفت: رئیس فدراسیون جهانی یک نماینده مشخص کرد که هفته آینده به ایران بیاید تا در بازدید از زمین‌های کرج و اصفهان هزینه‌ها را بررسی کند تا کار عملیاتی آغاز شود.
 
دبیر انجمن بیس بال و سافت تصریح کرد: ریکاردو فراچری تاکید کرد که فدراسیون جهانی به همه تعهداتش پایبند است که در مقابل مسئولان ورزشی در ایران نیز باید به همکاری کنند، که در صورت عدم همکاری با فدراسیون جهانی و اجرایی نشدن برنامه‌ها قطع همکاری می کند.
 
وی در ادامه گفت: این برنامه‌ها 9 ماهه و یک ساله است و برای اعزام گروهی برای گذراندن دوره‌های آموزشی نیز یک نماینده خارجی مشخص می‌شود تا با حضور در اردوهای تیم ملی و بررسی عملکرد دیگر گروه‌ها افرادی را برای گذراندن دوره‌های آموزشی تعیین کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار