پليس شهرستان نيشابور با دستگيری سه سارق جوان پرده از 11 فقره کيف قاپی و زور گيری برداشت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرمانده انتظامی این شهرستان با اعلام اين خبرگفت: در پی چند فقره کيف قاپی از خانم های جوان توسط دو جوان موتورسوار با صورت‏های پوشيده در خيابان‏های مرکزی شهر نيشابور، موضوع در دستور کار مأموران شعبه عمليات ويژه پليس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سيدحسن حسينی افزود: در بررسي های اوليه تيم عمليات ويژه پليس آگاهی مشخص شد که بيشتر سرقت ها در محدوده خيابان کمال و بلوار بعثت رخ داده است.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پليس آگاهی پس از يک سری تحقيقات گسترده ميداني با استفاده از سرنخ های بجامانده يکی از سارقان را شناسايی و با هماهنگی قضايی دستگير کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور گفت: متهم 20 ساله در مقابل ادله و مستندات پليس به 8 فقره کيف قاپی و 3 فقره زورگيری با کمک و همدستی 2 تن از دوستانش اعتراف کرد.

حسينی تصريح کرد: همدستان متهم با هماهنگی قضايی دستگير و در بازرسی از مخفيگاه آنها تعداد 16 قطعه کارت شناسايی، 5 عدد سيم کارت مسروقه، 7 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند، تعداد 700 برگ نسخه پزشکی متعلق به يکی از شکات که نسخه پيچ داروخانه بود و همچنين تعدادی کيف زنانه و لوازم آرايشی کشف شد.

وی افزود: سه متهم 20 ساله این پرونده به مقام قضايی معرفی شدند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.