رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح می‌گوید: در آینده نه چندان دور تعداد بیشتری بازیکن سرباز خواهیم داشت و تیم‌های تحت پوششمان را تقویت می‌کنیم.

باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست‌وسومین رقابت‌های کاراته با نام جام ولایت با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفتگو پرداخت و پاسخگوی سوالات شد.
 
وی در خصوص مسابقات عنوان کرد: ورزش‌های رزمی مانند جودو، تکواندو و دفاع شخصی در اولویت ورزش‌های نیروهای مسلح است، علاوه بر آن در اولویت برنامه پنج ساله ششم هم قرار دارد.
 
همچنین این برنامه در سپاه پاسداران، ارتش و نیروی انتظامی به عنوان یک هدف راهبردی پیگیری می‌شود.
 
وی در ادامه افزود: ورزش در حقیقت می‌تواند توانایی جسمانی و روحی را افزایش دهد.
 
هرکدام از نیروهای هوایی، زمینی و دریایی در حال تقویت توانایی‌های ورزشی خود هستند و حالا امروز ما شاهد آن بودیم که در بیست‌وسومین دوره مسابقات تعداد زیادی از روزشکاران در این نهادها و سازمان‌ها حضور دارند و به گونه‌ای فعالیت می‌کنند که ما شاهد برگزاری مسابقات نیروی مسلح باشیم.
 
امیدوارم با توجه به اینکه این دوره تربیت بدنی ارتش‌های آسیایی‌ با من است بتوانیم در شورای مجمع کشورهای آسیایی که برگزار می‌شود کاراته هم اضافه کنیم.
 
باران چشمه در خصوص تعامل تربیت بدنی نیروهای مسلح و وزارت ورزش وجوانان اظهار داشت: بنا کارهای ما تعامل و همکاری با مسئولین ورزش و در راس آن وزارت ورزش است و این موضوع مختص به این دوره نیست و ما در دوره‌های قبلی هم چنین عمل می‌کردیم. ما رابطه بسیار نزدیکی با فدراسیون‌ها داریم به طوری که در المپیک سیزم تعداد زیادی از اردوها و برنامه‌های ورزشی ما در مکان‌هایی انجام می‌گرفت که در فدراسیون‌های ورزشی بود.
 
فرقی نمی‌کند  همه ما در واقع تلاش می‌کنیم تا ورزش کشور را در ابعاد همگانی و قهرمانی به سطح مطلوب برسانیم.
 
رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در انتهای و در پاسخ به این سوال که برخی می‌گویند در تقسیم بازیکن سربازها عدالت رعایت نمی‌شود اظهار داشت: هفته گذشته در خصوص این مسائل فوتبالی مصاحبه‌ای انجام دادم و گفتم که ما جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره ملوان داشتیم و یک سری هماهنگی‌ها را انجام دادیم.

مطمئن باشید بنا نداریم تیمی که تحت پوشش نیروهای مسلح است خدایی نکرده از ما ناراحت شود. ما می‌خواهیم به همه کمک کنیم و به همین دلیل همه را با یک دید نگاه می‌کنیم اما بعضی مواقع تیم‌ها شرایط متفاوتی دارند. به همین دلیل کمیته‌هایی تشکیل دادیم تا به باشگاه‌ها کمک کنیم.
 
وی در ادامه افزود: ازاین به بعد تیم‌های فجر سپاسی، ملوان بندر انزلی و نیروی زمینی را تقویت می‌کنیم و مطمئن باشید آنها را در شرایط بهتری خواهید دید.
 
باران چشمه در پایان گفت: برخی فوتبالیست‌ها هستند که با تحقیق‌هایی که انجام دادیم دیگر زمانی برای معافیت تحصیلی خود ندارند و باید به سربازی بیایند ما  این نکته را به فدراسیون فوتبال هم تذکر داده‌ایم و به امید خدا تا چند وقت آینده شاهد حضور بیشتر بازیکن سربازان لیگ برتری و لیگ یکی در تیم‌های تحت پوشش ما خواهید بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار