معاونت حقوقی باشگاه سیاه جامگان گفت: رسیدگی به اتهامات محسن فروزان و وجدی در خصوص شکایت فرهاد کاظمی روز یکشنبه در دادسرای فرهنگ و رسانه رسیدگی خواهد شد.

حمید کلوانی نوری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت پرونده محسن فروزان و احسان وجدی اظهار داشت:‌ پس از طرح شکایت علیه محسن فروزان و غیره به اتهامات نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی و افتراء و پس از جلب نامبردگان و آزادی آن ها با تودیع وثیقه طی صحبت هایی که با سعید رمضانی داشتم حسن نیت وی به جهت انجام صلح و سازش محرز گردید و پس از مذاکره با فرهاد کاظمی و مجموعه باشگاه سیاه جامگان مقرر شد در صورتی که نامبردگان از شاکی پرونده عذرخواهی نمایند اعلام گذشت و رضایت گردد، اما تا کنون هیچ گونه عذرخواهی از سوی متهمان صورت نگرفته است.

وی ادامه داد:‌ باید بگویم  جلسه رسیدگی به اتهامات این افراد در روز یکشنبه مورخ چهارم بهمن ساعت 10 صبح در شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه در خصوص پرونده 940154 انجام خواهد شد.

معاونت حقوقی باشگاه سیاه جامگان در پایان گفت: از سعید رمضانی با توجه به اینکه وی پیگیر این موضوع بود تقاضا دارم به عنوان عضوی از خانواده فوتبال نسبت به حل و فصل مسئله به دور از جنجال قضایی اقدام نمایند. امیدوارم پرونده فوق الذکر ختم به خیر شود.

به طور حتم در صورت عذرخواهی متهمان، به عنوان معاونت حقوقی باشگاه اعلام رضایت خواهم نمود.

انتهای پیام /

برچسب ها: نوری ، کاظمی ، سیاه جامگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار