معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: در جمع‌آوری متکدیان باید محدودیت‌ها را مدنظر قرار دهیم و از یک اکیپ متشکل از نماینده دستگاه‌های مربوط به‌ طوری‌که شناسنامه‌ دار و ‌ آرم دار باشند استفاده کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ ایوب رحیمی اظهار کرد: در این میان تعدادی خانم معتاد وجود دارد که بر اساس آیین نامه شورای اداری باید با آنها برخورد شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: خانم‌های متکدی یا متحاجر حدود 11 نفر هستند که این افراد می ‌توانستند اثرگذار باشند و در نقش مادر یا همسر در جامعه حضور داشته باشند اما هم ‌اکنون به دلایل مختلف به درجات پایین انسانیت نزول پیداکردند که باید مشکلات آنها بررسی و رسیدگی شود.

رحیمی یادآور شد: شهرداری می ‌گوید برای نگهدای متکدیان نیاز به دستور قضایی داریم درحالی ‌که ما باید نوع نگاه به متکدیان را عوض کنیم، متکدیان از دید دیگر در جایگاه پدر،‌ مادر و فرزند هستند که قانون‌گذار باید این موارد را مدنظر قرار دهد.

وی خاطر نشان کرد: اگر متکدیان را جمع ‌آوری کنیم هزینه‌ ها کاهش پیدا می ‌کند برای مثال متکدیان در شهر پل ‌ها را خراب کرده یا گاهی سرقت می‌ کنند که در صورت جمع ‌آوری هزینه‌ ها به صورت چشمگیر کاهش پیدا می‌ کند که این امر نیاز به فرهنگ ‌سازی دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.