در هشتمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه»، روز شنبه سوم بهمن‌ماه، شاعر و غزل‌سرای نامی کشورمان، محمدعلی بهمنی به شعرخوانی می‌پردازد.

به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی حوزه هنری؛ در تازه‌ترین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» که روز شنبه سوم بهمن‌ماه، در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود، استاد محمدعلی بهمنی حضور می‌یابد.

وی از همان دوران کودکی با شاعران بزرگ ادب فارسی چون حافظ، مولانا و نظامی مأنوس بود و نخستین شعر خود را در ١٣٣٠ هـ .ش، یعنی زمانی که  تنها نه سال داشت، به چاپ رساند. شعرهای او از همان زمان تا کنون به‌طور پراکنده در بسیاری از نشریات کشور، مجموعه شعرهای مختلف و جُنگ‌ها انتشار یافته‌است. از این شاعر برجسته آثار متعددی منتشر شده است که از آن جمله می‌توان به «باغ لال»، «در بی وزنی»، «عامیانه‌ها»، «گیسو، کلاه، کفتر»، «گاهی دلم برای خودم تنگ می‌شود»، «غزل»، «عشق است»، «شاعر شنیدنی است»، «نیستان»، «کاسه آب دیوژن، امانم بده»، «این خانه واژه‌های نسوزی دارد»، «من زنده‌ام هنوز و غزل فکر می‌کنم» و «غزل زندگی کنیم» اشاره کرد.

هشتمین محفل شعر و موسیقی «اتفاق ترانه» به همت مرکز موسیقی و مرکز محافل و جشنواره‌های حوزه هنری، شنبه سوم بهمن‌ماه ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.