مسئول روابط عمومی و سخنگوی خانه مطبوعات لرستان از انتخاب بازرسان خانه مطبوعات و خبرگزاری های استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از  لرستان ؛طولابی گفت: در جریان برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات لرستان که عصر امروز در دفتر خانه واقع در مجتمع شهید آوینی ارشاد خرم‌آباد برگزار شد، " فاطمه سپهوند" و "سجاد درویشی" به عنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند.

وی افزود: برای اولین بار و با توجه به اساسنامه خانه‌های مطبوعات، انتخاب سالیانه بازرسان خانه مطبوعات ایران در دستور کار مجمع عمومی قرار گرفت و ٦ نامزد به اسامی سجاد دالوند، سجاد درویشی، صغری سپهوند، فاطمه سپهوند، شهرام شرفی و محمود کوماس‌جودکی برای تصدی بازرسی خانه اعلام آمادگی کردند.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی خانه مطبوعات لرستان گفت: بعد از معرفی نامزدها، با ٦٥ رای حضار که هر کدام می‌توانستند به دو نفر رأی دهند، "فاطمه سپهوند" با کسب ٢٧ رای و "سجاد درویشی" با ٢٤ رای به عنوان بازرسین اصلی خانه مطبوعات لرستان انتخاب شدند.

طولابی افزود: شهرام شرفی و محمود کوماس‌جودکی نیز ١٨ رای را از آن خود کردند که با توجه به ‌تساوی آرا، شرفی به صورت مکتوب انصراف خود را اعلام و محمود کوماس‌جودکی به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شد.

وی با اشاره به این که این مجمع زیر نظر اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان و نمایندگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و استان لرستان برگزار گردید، افزود: خداداد والی، سید مصطفی جهان‌بخت، ناصر دولتشاه نمایندگان اداره ارشاد و عزت‌الله چنگایی، کیانوش رستمی، حسن نجفوند، محمود داوودی نژاد و رضا طولابی اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات از حاضرین در مجمع بودند.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی خانه مطبوعات لرستان در پایان گفت: ظرف یک سال گذشته فیروز اسماعیلی‌نژاد و آزاده پسنده به‌عنوان بازرسان اصلی خانه فعالیت می‌کردند.

قابل ذکر است مدیر و اعضای شورای مرکزی خانه‌های مطبوعات هر دو سال یک‌بار انتخاب می‌شوند و بازرسان این شورا هر سال در معرض انتخاب قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.