نمایشگاه نخستین روزنامه‌ها، مجله‌ها و سالنامه‌های قدیم خراسان رضوی در محل كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، گفت: این نمایشگاه از 25 تا پایان دی ماه امسال در تالار کتابخانه آستان قدس به مناسبت سالروز انتشار نخستین روزنامه رسمی ایران وقایع اتفاقیه در معرض دیدعموم قرار گرفت است.

محمد جواد قوی با اشاره به مجموعه بی نظیر آرشیو مطبوعات آستان قدس تصریح کرد: آرشیو مطبوعات آستان قدس با یک میلیون و هفت صد و پنجاه هزار نشریه ادورای به عنوان یکی ازمهمترین مراکز مطبوعات کشور در اختیار محققان و پژوهشگران قرار دارد.

وی گفت: خراسان رضوی همواره در انتشار روزنامه، مجله و سالنامه در دوره‌های مختلف تاریخ در کشور پیشرو بوده است، بنابراین این نمایشگاه از نظر علمی، فرهنگی و تاریخ دارای اهمیت فراوان است

قوی افزود: در این نمایشگاه افزون بر 30 نشریه، مجله و سالنامه منتشر شده در خراسان در معرض دید عموم قرارگرفته است، که شامل آفتاب شرق، سالنامه ورزشی، نوبهار، دانش، شرق ایران، خورشید و سالنامه خراسان برخی از عناوین نشریات این نمایشگاه است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.