استاندار قزوین گفت: با توجه به بار ترافیکی آزادراه قزوین – کرج ضرورت دارد تا عملیات اجرایی این پروژه به سرعت آغاز شود.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از قزوین ؛فریدون همتی افزود: در این راستا با وزارت راه و شهرسازی هماهنگی‌های لازم انجام شده و مقرر شد این موضوع به سرعت دنبال شود، پس از آن نیز در مکاتبه‌ای با رئیس قرارگاه خاتم‌الانبیا خواستار آغاز عملیات اجرایی آن شدیم که امیدواریم به سرعت این کار انجام شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: احداث این کنار گذر در فازهای مختلف انجام می‌شود که بهتر است این پروژه از محدوده آبیک به چرم‌شهر آغاز شود تا شاهد روان‌تر شدن ترافیک استان‌های تهران، البرز و قزوین باشیم.

همتی با اشاره به اینکه محور آزادراه قزوین – کرج - تهران به عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های شریانی کشور و کریدور اصلی ترافیک ورودی استان‌های غربی به پایتخت و شرق کشور است گفت: احداث این پروژه می‌تواند کمک بزرگی به گره ترافیکی این محور کند.

وی خاطرنشان کرد: به قرارگاه خاتم‌الانبیا پیشنهاد شده تا با توجه به لزوم کاهش بار ترافیکی بسیار بالا و پرمخاطره موجود در آزادراه فوق و به منظور تسریع در تکمیل پروژه و اینکه حدود 40 کیلومتر از طول مسیر در محدوده سرزمینی استان قزوین قراردارد، عملیات اجرایی پروژه در فازهای مختلف انجام شود.

استاندار قزوین بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی این پروژه به ویژه از شهرستان آبیک سبب می‌شود تا ضمن شتاب بخشی در اجرای پروژه امکان بهره‌برداری به صورت فازبندی در قطعات مختلف  فراهم شود.

همتی عنوان کرد: استانداری قزوین هم آماده همکاری در اجرای این پروژه مهم است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.