قزوین ؛

آثار برگزیده فیلمسازان قزوینی روانه پنجمین جشنواره فیلم حسنات شد

مدیر انجمن سینمای جوان استان قزوین گفت: آثار برگزیده فیلمسازان قزوینی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری به پنجمین جشنواره فیلم کوتاه«حسنات » راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ محسن آقالر اظهار داشت: در پنجمین جشنواره  فیلم کوتاه«حسنات » 3 فیلم کوتاه در بخش‌های مختلف از هنرمندان قزوینی حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه فیلم‌های کوتاه برگزیده در بخش‌های مختلف همچون در بخش‌های هنر و تجربه، داستانی و انیمیشن حضور دارند، بیان کرد: فیلم‌های کوتاه «‌من دروغ نمی‌گویم» در بخش داستانی، فیلم کوتاه «مکعب‌» در بخش انیمیشن و «آن پایین زیر پنجره‌» در بخش داستانی در پنجمین  دوره جشنواره فیلم کوتاه« حسنات» حضور دارند.

آقالر افزود: فیلم‌ کوتاه «‌من دروغ نمی‌گویم» در بخش داستانی ساخته گیتی باقری، فیلم کوتاه «مکعب‌» در بخش انیمیشن اثر فرهاد نجفی و فیلم کوتاه «آن پایین زیر پنجره‌» در بخش داستانی ساخته محمود آقازاده است.

مدیر انجمن سینمای جوان استان قزوین با بیان اینکه این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین است، اظهار داشت: این فیلم‌ها و آثار هنری در انجمن سینمایی استان قزوین تولید شده است.

آقالر با اشاره به اینکه پنجمین جشنواره فیلم کوتاه  حسنات با رویکردی ‌حمایتی و خداپسندانه همزمان با هفته احسان و نیکوکاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: این جشنواره از روز 11 اسفند آغاز به‌کار کرده و تا روز 14 اسفندماه به‌مدت چهار روز در استان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.