فرمانده انتظامي استان گفت: تمام سعي و تلاش ما در اجراي طرح زمستاني پليس در جاده ها بر اين است كه مردم، آسوده و ايمن سفر كنند.

به گزارش هدف پليس از حضور در جاده ها، ايمني و آسودگي مسافران استگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار" عليرضا صالحي " در جلسه تحول راهور اظهار داشت: کاهش تصادفات بايستي در دستور کار پليس راهور و پليس راه بوده و نياز است راهکارهاي مهم احصاء و پيگيري شود.
 
وي با تاكيد بر پيشگيري از بروز حوادث تلخ جاده اي خاطر نشان كرد:  عواملي كه موجب بروز حوادث خطر ساز در جاده ها مي شود را به مردم يادآوري كرده و با جرائم حادثه ساز برخورد خواهد شد.  
 
فرمانده انتظامي استان زنجان با اشاره به كاهش تلفات جاده اي گفت: استفاده از ظرفيت پليس افتخاري در اجراي طرح هاي پليس راه در برنامه انتظامي استان قرار دارد.
 
سردار صالحي  با تاكيد بر آموزش وفرهنگ سازي اعمال ورفتار ترافيكي خصوصا در روستاهاي حاشيه محور هاي مواصلاتي خاطر نشان ساخت: همواره پليس راهنمايي ورانندگي تلاش نموده است كه از اعمال قانون به عنوان آخرين راهكار استفاده كند.  
 
اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان ادامه داد: مهمترين مساله در زمينه تامين امنيت اين است كه مردم نيز به صورت گسترده در تامين امنيت تلاش و با خدمت گزاران خود همكاري داشته باشند.  
 
وي از سخت كوشي و تلاش كاركنان در زمينه ها مختلف به وي‍ژه خدمات رساني به مسافران و در راه ماندگان تقدير و تشكر كرد و بيان داشت : همكاري و تعامل همه اقشار مختلف در جامعه مي تواند در اجراي هر چه بهتر ماموريت هاي محوله پليس را ياري كنند.
 
فرمانده انتظامي استان زنجان استفاده از ظرفيت ساير دستگاه را در پيشگيري از بروز تصادفات وترافيك درون شهري مهم دانست و بيان داشت: استفاده از ظرفيت شهرداريها در حل معضل ترافيكي خصو صا در شهر زنجان در روان سازي ترافيك شهري موثر است.   
 
سردار صالحي در بخش ديگري از سخنان خود گفت : فرماندهي انتظامي استان در بحث جلب رضايت شهروندان در برخورد با مردم  توجه ويژه اي به استاندارد سازي و تعالي رفتار كاركنان خود داشته است.   
 
وي در پايان از كاهش تلفات جاده اي در سطح استان در درون و برون شهر خبر داد و گفت :  در 9 ماهه گذشته ميزان تلفات جاده اي در استان در مقايسه با مدت مشابه سال قبل هشت درصد كاهش داشته است. 

انتهای پیام/ز
برچسب ها: زنجان ، پلیس ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.