مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: با توجه به بارش برف در گردنه های استان ، مه غلیظ گردنه اسدلی محور بجنورد به اسفراین را فرا گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، محمد مشتری افزود: وجود مه غلیظ در گردنه اسدلی باعث كاهش دید و کند شدن سرعت تردد خودروها شده است.

وی گفت :هم اكنون در گردنه امين الله و دوراهي دشت شاهد بارش برف هستيم كه باعث لغزنده شدن جاده ها شده و بقيه محورهاي استان نيز تمام ابري و ترافيك در اين محورها روان است .

مشتری تلاش راهداران را در بازگشایی محورها و برقراری امنیت در جاده ها بسیار با اهمیت دانست و اظهار داشت: راهداران استان با تلاش شبانه روزی خود نقش به سزایی در امنیت حال مسافران دارند.

وی در پایان از رانندگانی که از مسیر گردنه های استان عبور می کنند خواست حتما تجهیزات ایمنی شامل زنجير چرخ و چراغ مه شكن را به همراه داشته تا در مواقع نياز از آن استفاده و نکات ایمنی را نیز رعایت کنند.

وی همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی 141 و یا تلفن 05832261000 مرکز مدیریت راه های استان، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند .

براساس پیش بینی سازمان هواشناسی تا امشب سامانه بارشی در استان مستقر و سبب بارش برف و باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان خواهد شد .

هم اکنون بجنورد بارش برف و دمای هوای بجنورد یک درجه سانتیگراد و سرعت وزش باد 3 متر برثانیه از سمت غرب می باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.