عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: برداشته شدن تحریم‌ها ثمره ایستادگی و ایثار در برابر استکبار و پاسداری از خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد مهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در نطق امروز صحن علنی مجلس با تشکر و قدردانی از مقام عظمای ولایت، دولت محترم، مجلس شورای اسلامی و ملت عزیز اسلام درباره لغو تحریم‌ها گفت: برداشته شدن تحریم‌ها ثمره ایستادگی و ایثار در برابر استکبار و پاسداری از خون شهدا است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به بازداشت نظامیان آمریکایی در خلیج فارس گفت: من از برادران پاسدار و رزمندگان جان برکف پرتلاش برای بازداشت نظامیان آمریکایی که بدون مجوز به آبهای ایران وارد شده بودند، تشکر می‌کنم، این عمل سپاه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و نیروهای امنیتی را نشان داد و بیان کرد که ما برای حفظ نظام و دفاع از مرزهای خود آمادگی لازم وکافی را داریم و در برابر کوچکترین حرکات واکنش مناسب نشان می‌دهم.

نماینده مردم کرمان با تشکر از وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: وزارت اطلاعات با اقدامات مناسب خود در برابر جریان تکفیری با حفظ امنیت کشور برگ زرینی از نحوه عملکرد خود در منطقه به یادگار گذاشته است.

زاهدی با اشاره به اقدامات مدیریت سردار قاسم سلیمانی که با اقدامات خود رعب و وحشت را در دل حامیان استکبار و صهیونیسم ایجاد کرده است، در ادامه گفت: این مرد جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، با ایجاد جبهه مقاومت لرزه بر اندام صهیونیسم انداخته است.

نماینده مردم کرمان در بخش بعدی سخنان خود به موضوع خرید برنج‌های خارجی اشاره کرد و گفت: مقداری از این برنج‌ها تاریخ مصرف آنها که از دو سال پیش خریداری شده بود گذشته است و امیدوار هستم که هرچه سریعتر وزارت بهداشت و درمان و وزارت صنعت، معدن و تجارت به این موضوع رسیدگی کنند ، زیرا با سلامت مردم نمی‌توان بازی کرد.

زاهدی در ادامه درباره حقوق نیروهای مسلح به ویژه ارتش و نیروی انتظامی نکاتی را بیان داشت و گفت: بارها در خصوص کمبود حقوق نیروهای مسلح مطالبی را گوشزد کرده‌ام، اما دریغ از کوچکترین توجهی به این موضوع زیرا که حتی برای سال 95 نیز زمزمه‌های خوبی برای افزایش حقوق نیروهای مسلح به گوش نمی‌رسد، امیدوار هستم که کمیسیون امنیت ملی و تلفیق توجه ویژه به این موضوع بنمایند.

نماینده مردم کرمان در ادامه درباره میزان حقوق بازنشستگان به هیئت علمی دانشگاه‌ها گفت: حقوق این بازنشستگان یک چهارم میزان دریافتی بازنشستگان هیئت علمی است که اکنون بازنشسته می‌شوند. انتظار می‌رود که دولت، کمیسیون آموزش و تحقیقات و کمیسیون تلفیق هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند.

وی در پایان از وزارت کشور برای رسیدگی به اتباع بیگانه و رفع ناراحتی‌های ایجاد شده از ناامنی در کشور به ویژه در شمال کرمان مطالبی را بیان کرد و گفت: امید است این مهم  به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و هرچه سریعتر به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار