عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مباحث جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس را تشریح کرد.

ارائه گزارش وزیر اطلاعات پیرامون مسائل امنیتی منطقه و راهبردهای این وزارتخانه برای آیندهمحمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در تشریح جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس اظهار کرد: حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات با حضور در این جلسه گزارشی از کلیات مسائل امنیتی کشور و منطقه ارائه کرد.

رئیس کمیته بسیج مجلس تصریح کرد: علوی همچنین پیرامون فعالیت‌های داعش، پشت صحنه‌های این گروه تروریستی، حمایتگران آن و همچنین حمایت‌هایی که از داعش در سطح منطقه می‌شود، توضیحاتی را اعلام کرد.

عضو ناظر در هیئت امنای مؤسسه صنایع دفاعی مجلس همچنین ادامه داد: وزیر اطلاعات در ارتباط با تهدیدات مرزی کشورمان و اقداماتی که طی یکسال گذشته در ارتباط با دستگیری گروه‌های تروریستی در کشور و گروه‌هایی که اراده ورود به کشورمان را داشتند نیز مسائلی را مطرح کرد.

جوکار همچنین تأکید کرد: وزیر اطلاعات توضیحاتی را نیز پیرامون تفکر داعش و شکل‌گیری آن در خارج از مرزهای شرقی کشور که موجب ناامنی شده گزارشی را ارائه کرد و همچنین راهبردهای وزارت اطلاعات برای آینده را تشریح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار