«قبیله من» به هنر و تجربه رسید/ آخرین خبر از دو فیلم دیگر غلامرضا آزادی

غلامرضا آزادی با بخش هنر و تجربه در خصوص اکران فیلم «قبیله من» به توافق رسید و این فیلم اردیبهشت ماه در این بخش اکران خواهد شد.

غلامرضا آزادی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت فیلم «قبیله من» جهت اکران عمومی گفت: همین امروز قرارداد «قبیله من» را با گروه هنر و تجربه بستم و این فیلم اردیبهشت ماه سال آینده در این بخش اکران عمومی می‌شود. 

وی افزود: خوشحالم که فیلم را در این بخش اکران می‌کنم؛ چون وضعیت گروه هنر و تجربه روز به روز بهتر می‌شود ودر حال پیشرفت است و تحولی در خود ایجاد کرده که روز به روز مخاطب بیشتری را به سمت خود می‌کشاند و این برای فیلمساز و سینمای ایران و مخاطبان و مسئولان این بخش جای خوشبختی دارد.

وی در مورد آخرین وضعیت فیلم «حریر» گفت: فیلم «حریر» آماده اکران است و به احتمال فراوان بعد از جشنواره فیلم فجر مراسم اکران خصوصی آن را برگزار می‌کنیم و بعد از آن جهت اکران عمومی تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

آزادی همچنین درباره «جزیره مهربانی» عنوان کرد: این فیلم مرحله تدوین را پشت سر می‌گذارد.

این کارگردان در خصوص ویژگی‌های «جزیره مهربانی» اظهار داشت: «جزیره مهربانی» فیلمی است که با حال و هوای سینمای تا به حال ایران فرق می‌کند و اصل سینما را می‌توان در چارچوب آن دید؛ یعنی اینکه تمام تکنیک‌های جدید و به روز دنیا را به بهترین شکل در آن اجرا کردیم و اهمیت این موضوع را به خوبی می‌توان در آن مشاهده کرد.

آزادی بیان کرد: اگر دقت کنید همه فیلم‌هایی که ساختم، به دلیل رعایت اصول و تکنیک فیلمسازی روز دنیا در آن‌ها مخاطب را جذب کرده و مورد استقبال منتقدان و تماشاچیان قرار گرفته است که از این بابت خوشحالم؛ چرا که حس می‌کنم به شعور مخاطبم توهین نکردم و از سینمای لمپنی که بسیاری از فیلمسازان درگیر آن هستند فاصله گرفتم.

وی افزود: خوشبختانه جوّ سینمای ایران از وضعیت لمپنی در حال جدا شدن است و به سمت عقل‌گرایی حرکت می‌کند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و پویایی هرچه بیشتر را در سینما ببینیم.

آزادی در بخش پایانی صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: همه تماشاچیان عزیز را به دیدن فیلمی ایرانی و جذاب یعنی «قبیله من» دعوت می‌کنم.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار