غلامرضا آزادی:

پروانه نمایش فیلم «حریر» صادر شده است / پایان مراحل فنی

کارگردان فیلم «حریر» عنوان کرد: در حال حاضر بخش پایانی موزیک و میکس فیلم «حریر» را انجام می‌دهیم.

"غلامرضا آزادی" تهیه  کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت فیلم"حریر" گفت: پروانه نمایش فیلم "حریر" صادر شده و در حال حاضر بخش پایانی موزیک و میکس آن را انجام می‌دهیم.

وی در خصوص اکران "حریر" گفت: اگر وضعیت جشنواره فیلم فجر بهبود یافت فیلم را در آنجا نمایش می‌دهم و گرنه در طول سال و زمان مناسب اکران خواهم کرد.

گفتنی است، در فیلم "حریر" بازیگرانی چونی "ژاکلین آواره"، "علی رضا جلالی تبار"، "امیر صالحی زاده"، "روشنک عجمیان"، "آرزو  ابی زاده"، "مجید مهدی زاده"، "نورعلی فرهادی" و "نازنین احمدی" ایفای نقش می‌کنند.

فیلم "حریر" که نویسندگی و کارگردانی آن به عهده " فریال بهزاد"و تهیه کنندگی "غلامرضا آزادی" است، بیانگر مصائب و مشکلات اجتماعی و عاطفی دختر جوانی است که اضافه وزن دارد و در پی کم کردن وزنش اتفاقاتی برای وی رخ می‌دهد.فیلم "حریر" نقدی از رفتار‌های همه آدمهای اجتماع در زندگی روزمره‌شان است. کل لوکیشن‌های این فیلم در تهران است و دیگر عوامل فیلم عبارتند از موسیقی: "فرید نوابی"، "مدیر تولید: "مجید فردی انور"،  مدیر تدارکات: "سید مهدی منیری"، مدیر فیلمبرداری: "پیام آزادی"، افتر افکت و صداگذاری: استودیو "فانوس خیال"، صدابردار: "رضا اردلان"، تدوین: "نیما دبیرزاده" هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار