به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار روزانه را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

تحویل خودروی معیوب به جای صفر با وام 25 میلیونی
در حالی بیش از دو ماه از پایان طرح وام ۲۵ میلیون تومانی خودرو می‌گذرد که خریداران خودرو در این طرح هر روز با مشکلات جدیدی روبه رو می‌شوند که تحویل خودروهای معیوب به جای صفر یکی از این مشکلات است.


بدنسازان حتما قهوه بنوشند
کاربرد و توانایی‌های کافئین خیلی بیشتر از این است که فقط بیدار ماندن مصرف گردد.


مامور سابق سیا، خودکشی هیتلر را رد کرد!+عکس
باب بانر: آدولف هیتلر در سال 1945 خودکشی نکرده بود و تا سالها بعد از آن تاریخ در برزیل زندگی کرده است.



پیشنهاد عجیب یک مادر! + تصاویر
پیشنهاد عجیب مادری که تعجب کاربران را در دنیای مجازی برانگیخته است.


نتانیاهو جلوی پخش اذان را در فلسطین می‌گیرد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی صدای اذان در مساجد را به زعم خود "سر و صدای گوش خراش" دانست و از تصمیمش برای ممنوع کردن پخش صدای اذان خبر داد.


تصویری خاطره انگیز از دو مربی ایرانی + عکس
تصویری خاطره انگیز از دو مربی با سابقه فوتبالی منتشر شده است.


بزرگترین خودکشی دسته‌جمعی تاریخ+عکس
کم کم گزارشات تکان دهنده ای از آزار و شکنجه بسیاری از ساکنین گویانا به گوش مردم آمریکا رسید. مشخص شده بود، آن کشیش صلح طلب حالا تبدیل به یک دیکتاتوری بی شرم شده که براحتی هر کسی که قصد خروج از گویانا را دارد را اعدام می کند.

پنج قبرستانی که پیش از مرگ باید ببینید + تصاویر

بیشتر ما با شنیدن نام قبرستان به یاد قبرها و همچنین افرادی می افتیم که برای سرزدن به قبور اقوام و یا دوستانشان راهی این مکانها می‌شوند، اما در دنیا قبرستانهایی نیز وجود دارند که مقاصد جهانی گردشگری بوده و سالانه میزبان هزاران گردشگر هستند.


9 هزار زندانی مهریه و چک در کشور
مدیر عامل ستاد دیه کشورگفت: در زمینه پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندان‌ها حداقل در جرائم معمول مالی قریب به 9 هزار زندانی داریم .

دختران مجرد چه می خواهند؟
به عقیده دختران مجرد، پسران مسئولیت پذیر بسیار کم هستند. آنها می گویند نمی توانند به راحتی به خواستگارانشان اعتماد کنند.


گشت و گذار در بازار عجیب حیوانات مینیاتوری/ فروش موش رنگ شده به جای «کانگورو بند انگشتی» +عکس

اطلاعات کم مشتریان و سودجویی گروهی باعث شده است تا حیوانات بیمار یا ناقص به اسم مینیاتوری و بند انگشتی به فروش برسند و از این دست می توان به گربه های بند انگشتی، لاک پشت گوش قرمز و کانگورو مینیاتوری اشاره کرد که بیش از دیگر موجودات به نام بند انگشتی در حال فروش هستند.


ممنوعیت خرید از سایت «دیوار»

سخنگوی ناجا از دستگیری کلاهبرداری که از طریق سایت «دیوار» طعمه‌های خود را به دام می‌انداخت، خبر داد.


واگذاری "ثامن‌الحجج " به بانک پارسیان
بعد از مسائل پیش آمده برای موسسه اعتباری غیرمجاز ثامن‌الحجج طی قرار‌دادی قرار شد تا بانک پارسیان مسوولیت این موسسه را برعهده گرفته و امور آن به این بانک واگذار شود.


پرداخت‌های میلیونی به مدافعین حرم کذب است
معاون حقوقی و امور مجلس سپاه گفت: کسانی را که برای دفاع از حرمین اعزام می‌کنیم، حقوقی را می‌گیرند که در تهران دریافت می‌کنند؛ طرح سخنانی مبنی بر پرداخت حقوق میلیونی به مدافعین حرم، حرف‌هایی بی ربط است.


درآمد میلیاردی یک مدرسه هیئت امنایی!

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به اینکه مدارس هیئت امنایی نباید بر دریافت کمک‌ها مالی از خانواده‌ها اداره شوند، گفت: در بازرسی‌ها مشخص شد که یک مدرسه مبلغی معادل یک میلیارد تومان بابت فوق برنامه از خانواده‌ها دریافت کرده است.


گزارش تصویری از خودروهای خاص نمایشگاه توکیو

در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف خودروهای سفارشی سازی شده خود را به نمایش می‌گذارند که در ادامه می‌بینید.


عکس/ کلیسای "پاشنه‌بلند" در تایوان
در تایوان یک کلیسای شیشه‌ای عظیم به شکل یک کفش پاشنه بلند آبی ساخته شده است.


دخترانی که شوهر اجاره می کنند!
در کشور چین دختران مجبور هستند که برای خود شوهر اجاره کنند تا خانواده آنها خوشحال شوند!


چند نکته درباره خواص گوشت شتر
امروزه بسیاری از شهرنشینان به علت عادت نداشتن به مصرف گوشت شتر از خوردن آن اجتناب می‌کنند. برخی نیز بر این باورند که این گوشت سفت و دیرپز بوده و ارزش غذایی ندارد. حال پرسش اینجاست، ارزش غذایی گوشت شتر چه میزان است؟


لوگوی المپیک ژاپن کپی از آب در آمد! + عکس

طرح لوگوی المپیک 2020 توکیو به دلیل کپی‌برداری آشکار هم اکنون مشکلات زیادی را به ویژه برای IOC ایجاد کرده است.


پیراهن ال‌چاپو دو برادر ایرانی را ثروتمند کرد!
چند روز پس از دستگیری موش کور مکزیک در مخفیگاهش، شرکت تولیدکننده پیراهن‌های رنگی او به خاطر استقبال جوانان از پیراهن‌های شبیه پیراهن ال‌چاپو با کمبود جنس روبه‌رو شد.


تفاوت زیتون سیاه و سبز را بدانید

یک کارشناس صنایع غذایی گفت: اگر رنگ سیاه زیتون به خاطر دستکاری‌های صنعتی و غیرمجاز نباشد، می‌توان گفت زیتون سبز و سیاه از نظر مواد مغذی تفاوتی با هم ندارند.


عکس واقعی و بسیار زشت لیلی و مجنون در فرانسه!

در این خبر تصمیم داریم تصویری منتسب به لیلی و مجنون را برای شما به نمایش بگذاریم که در موزه لوور فرانسه از آن نگهداری میشود. مطمئنا همه ما داستان عشق و عاشقی لیلی و مجنون را شنیده و خوانده ایم داستانی که جاودانگیش را مدیون نظامی گنجوی شاعر بزرگ ایرانیست …


گاوی که بدن سازی رفته + عکس
تا دهه ۶۰ میلادی نیاز به گوشت و شیر متعادل بود ولی پس از این زمان، نیاز به گوشت کم چرب و اصطلاحا مرغوب بیشتر شد بنابراین دانشمندان ژنتیک همواره سعی داشته اند کیفیت و کمیت را متناسب با نیاز ها بالا ببرند که باید با قاطعیت گفت بلژیک توانسته در سال ۲۰۱۱ پیشتاز این صنعت شود .


عجیب ترین سرویس مدرسه + عکس
یک سرویس مدرسه متفاوت که هر روز 9 دانش آموز را جابجا می کند.


داستان برنج هایی که ممنوع الخروج شدند !
رئیس سازمان غذا و دارو با تشریح آخرین وضعیت برنج‌های آلوده، گفت: هم اکنون ۵ انبار برنج پلمپ و برنج‌های آن ممنوع‌الخروج است ولی هرفردی اسناد برنج‌های آلوده دربازار دارد به ما تحویل دهد.


بیماران کبدی از رژیم کم قند استفاده کنند

به گفته محققان، آسیب کبدی ناشی از رژیم غذایی غنی از چربی، قند و کلسترول به دشواری بهبود می یابد مگر آنکه رژیم غذایی به طور کامل اصلاح شود.


اولین زن محیطبان مسلح ایران (عکس)
لیلی مهرجو، محیطبان قزوینی تنها بانوی نگهبان مسلح محیط زیست ایران است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.