سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان کنگاور گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 240 هزار و 742 نفرساعت آموزش در قالب یک هزار و 33 نفردوره به مردم این شهرستان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، محمد فرشادفرگفت : این آموزشها در قالب 72 دوره آموزشی در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات، هنر و IT در کارگاه های ثابت و سیار شهری و روستایی اجرا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در کارگاه ثابت شهری بیش از 191هزار و 420 نفرساعت از آموزش‌های رایگان فنی و مهارتی استفاده کردند.

فرشادفر در رابطه با ارائه آموزش‌های فنی و مهارتی درزندان، عنوان کرد: در زندان نیز بیش از یکهزار و380 نفر از آموزش‌های فنی و مهارتی بهره‌مند شدند.

سرپرست مرکزآموزش فنی وحرفه ای شهرستان کنگاور بیان کرد: در راستای توانمندسازی روستائیان، بیش از 25هزار و 634 نفر ساعت تحت آموزش‌های فنی و مهارتی قرار گرفتند.

وی در رابطه با نفر ساعت دانشجویانی که تحت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: در راستای توانمندسازی و ارتقای دانش دانشجویان و مهارت آموختگان دانشگاهی، در کارگاه‌های جوار دانشگاهی به بیش از3 هزار و 620 نفر ساعت آموزش‌های فنی مهارتی داده شد.

وی افزود: آموزش‌های فنی و مهارتی می‌تواند تأثیر به‌سزایی در ایجاد اشتغال پایدار مولد در سطح شهرستان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی وخدمات بگذارد که در همین راستا توجه مسئولان به مراکزآموزش فنی‌ و حرفه‌ای باید بیشتر شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.