مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه از پرداخت طلب ذرت‌کاران استان ظرف چند روز آینده خبر داد.

ذرت‌کاران کرمانشاهی را دریابیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن احمدی گفت: بر اساس اقدامات انجام شده بنا بود طلب ذرت‌کاران استان کرمانشاه هفته گذشته پرداخت شود، که این اتفاق نیافتاد.

احمدی دلیل پرداخت نشدن طلب ذرت‌کاران در هفته گذشته را مشکلات بانکی عنوان کرد و گفت: مشکل افتتاح حساب در بانک‌ را داشتیم که این مشکل مرتفع شده و اگر مشکل جدیدی مطرح نشود احتمالا امروز پول ذرت‌کاران به حساب شرکت پشتیبانی امور دام واریز خواهد شد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه گفت: به محض افتتاح حساب و واریز شدن پول به حساب بانک، کار جابجایی و انتقال وجه به حساب ذرت‌کاران ظرف یک یا دو روز انجام خواهد شد.

احمدی با بیان اینکه اعتبار پرداخت طلب ذرت‌کاران از محل اعتبارات وزارتخانه‌ تامین شده است، گفت: سیستم بانکی برای افتتاح حساب دستگاه‌های دولتی در بانک خصوصی محدودیت ایجاد کرده بود که با تلاش صورت گرفته این مشکل مرتفع شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه رقم طلب ذرت‌کاران استان کرمانشاه را 80 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امسال در مجموع 90 هزار تن ذرت از ذرت‌کاران استان کرمانشاه خریداری شد.

احمدی گفت: تاکنون مطالبات ذرت‌کاران هیچ کدام از استان‌های کشور پرداخت نشده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، ذرت ، دریابید ، مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.