عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون پیش از امضای تفاهم نامه همکاری این بانک با صندوق قرض الحسنه ندای مهر میهن با بیان مطلب فوق گفت: بانک توسعه تعاون در کنار سایر بانک های دولتی اساساً بر پایه رویکردی توسعه ای دارای کارکردی ماموریتی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، علیرضا اکبری با اشاره به وظایف این بانک در چارچوب قانون سیاست های ابلاغی اصل 44 و ضوابط و مقررات جاری بانک مرکزی در این رابطه افزود: بانک توسعه تعاون بر پایه اساسنامه خود حامی تعاونگران فعال در بخش ها و زیر بخش های مختلف اقتصادی است.
اکبری اضافه کرد: این بانک با تجهیز فرایند خدمات رسانی خود به نظام جامع بانکداری الکترونیک قادر است در چارچوب قانون و ضوابط و مقررات جاری حاکم بر فعالیت بانکداری از کلیه فعالیت اقتصادی بخش تعاونی حمایت کند.
وی ویژگی های خدمات رسانی بانکی از طریق بانکداری الکترونیک را مهم خواند و افزود: فعالیت بانکی با تکیه بر چنین قابلیتی ضمن کاستن از هزینه های جاری دستیابی به اهداف مورد نظر را تسهیل می کند.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ادامه داد: استفاده از قابلیت های بانکداری الکترونیک در فرایند خدمت رسانی به مشتریان سبب احصاء نیازهای متنوع متقاضیان خواهد شد و این امر خود به خود تحقق اهداف بانکی و توسعه جامعه هدف را در بر خواهد داشت.
اکبری اضافه کرد: با پیش بینی مناسب زیر ساخت های فن اوری بانکداری الکترونیک در بانک توسعه تعاون، حمایت و پشتیبانی از تعاونگران و سایر اقشار مختلف اجتماعی به شکل مجازی در اولویت برنامه های بانک قرار داشته است.
وی جوانی ، تجربه، تخصص و تعداد کم نیروی انسانی شاغل در این بانک را در قیاس با سایر بانک ها بعنوان یک مزیت قلمداد کرد و در این رابطه گفت: این امر بیش از پیش شرایط لازم را برای تحقق بخشیدن به اهداف عالی منطبق با ماموریت های بانک را فراهم کرده است.
در ادامه دوست محمدی مدیر عامل صندوق قرض الحسنه ندای مهر میهن، موفقیت های بانک توسعه تعاون را در عرصه بانکداری الکترونیک مهم خواند و اظهار داشت: این تفاهم نامه زمینه مناسبی را فراهم آورده است تا با همکاری مشترک بانک توسعه تعاون و این صندوق امکان بهره گیری مطلوب از خدمات قابل ارائه بانک توسعه تعاون در بستر بانکداری الکترونیک فراهم شود./ک
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار