فاز اول کارخانه آجر دهدشت با حضور معاون اول رئیس محترم جمهور و وزیر صنعت،معدن و تجارت روز سه شنبه هفته جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان،از یاسوجحجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده گفت:این کارخانه با سرمایه گذاری و مشارکت بخش خصوصی و همچنین و همکاری دولت در اعطای تسهیلات ارزی و ریالی ساخته شده است.

وی بیان کرد: با بهره برداری از فاز اول این کارخانه روزانه 500 تن انواع آجر و سفال با کیفیت در این کارخانه تولید می شود.

حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه روزانه 40 کامیون دراین کارخانه بارگیری می کنند، تصریح کرد : هم اکنون 40 نفر در این کارخانه مشغول به کارند که با افتتاح فاز اول این تعداد به 150 تا 200 نفر افزایش می یابد.

وی از راه اندازی فاز دوم این کارخانه در چند ماه آینده خبر داد و گفت : تجهیزات مورد نیاز برای احداث کوره فاز دوم به کارخانه حمل شده و ماشین های مورد نیاز آن نیز خریداری شده و بزودی به کارخانه حمل می شود.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با بهره برداری از فاز دوم میزان تولید آجرسفال در هر روز به هزار تن ومیزان اشتغالزایی آن به 350 تا 400 نفز افزایش می یابد.

پروژه بزرگ تولید آجر و سفال دهدشت دی ماه سال1388 با مشـارکت بانک صنعت و معـدن در استان کهکیلویه و بویراحمد و در یکی از مناطق توسعه نیافته شهرستان کهگیلویه، در زمینی به مساحت 230 هزار متر مربع با سرمایه گذاری ارزی به مبلغ 10 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی به مبلغ 250 میلیارد ریال آغاز شد.

این کارخانه آجر به طور مستقیم و غیره مستقیم سهم عمده ای در اشتغال زایی و رفع معضل بیکاری در شهرستان کهگیلویه و همچنین توسعه ساخت وسازاستان دارد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.