314 هزار و 425 فقره پرونده قضایی در 9 گذشته در گيلان مختومه شده است .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رييس کل دادگستري گيلان امروز در نشست فصلي روساي دادگستري و دادستان هاي استان اعلام کرد : پرونده هاي وارده به محاکم قضايي گيلان در اين مدت 318 هزار و 503 فقره بود.

احمد سياووش پور بر ضرورت کاهش تشکيل پرونده های قضایی تاکید کرد و افزود : تحقق اين هدف مهم مستلزم توجه بيشتر به اقدامات پيشگيرانه در حوزه هاي فرهنگي ، اجتماعي و اقتصادي است.

وي همچنین به در پيش بودن دهه مبارک فجر و انتخابات هفتم اسفند ماه ، نقش مسئولان قضايي در حفظ و ارتقاء امنيت جامعه در اين ايام اشاره کرد و گفت : دستگاه قضا برای ارتقاء امنیت عمومی در این ایام آماده همکاری با دیگر دستگاه های دولتی است.

رييس کل دادگستري گیلان همچنين از تشکيل محاکم ويژه رسيدگي به تخلفات انتخاباتي در سراسر استان خبر داد و اعلام کرد : برای تحقق عدالت و برخورد قانوني با متخلفان عرصه انتخابات ، پرونده هاي اين حوزه خارج از نوبت رسيدگي خواهد شد .

مديرکل اطلاعات گيلان نيز در اين نشست از وضعیت امنيت استان در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شوراي اسلامي گزارش داد و گفت : در حال حاضر فضاي امنيتي گيلان آرام و مطلوب است و هرگونه حرکت براي ايجاد بي نظمي يا نا امني در هر منطقه در رصد کامل سربازان گمنان امام زمان قرار دارد.

رضا صادقي همچنين به تلاش هاي تبليغاتي دشمنان براي ايجاد نفاق و بدبيني بین مردم در خصوص انتخابات هفتم اسفند ماه اشاره کرد و افزود : اتحاد ، همدلي و تعامل منطقي مردم و مسئولان مي تواند فرصت هرگونه سوء استفاده بد خواهان ملت را سلب نمايد.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: گیلان ، مختومه ، پرونده ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.