اجرای دقیق اصل 44قانون اساسی و همکاری دستگاه های دولتی محرک اصلی رونق اقتصادی در گیلان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛رئیس کل دادگستری گیلان با اعلام این مطلب در ششمین نشست کمیته حمایت حقوقی از سرمایه گذاری در استان گفت: ارتباط منظم وپیوسته دستگاه های اجرایی ومتولیان امر توسعه با سازمان هایی که وظیفه حفظ بیت المال را بر عهده دارند در جهت حل مشکلات تولید واشتغال ضروری است.

احمد سیاوش پورخصوصی سازی وحمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی را به مفهوم نادیه گرفتن تخلفات وتصرفات غیر قانونی ندانست واظهار داشت: با استفاده بهینه واثربخش از ظرفیت های دستگاه قضا می توان خطرپذیری در سرمایه گذاری به حداقل رساند.

اصغریان معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندارگیلان نیز با اشاره به برخی معوقه های بانکی تولیدکنندگان اظهار امیدواری کرد با تعامل تمامی دستگاه های مرتبط مشکلات وموانع پیش روی تولید در گیلان حل شود.

مسرور مدیرکل بازرسی گیلان نیزشناسایی موانع صدور مجوز برای فعالیت های سالم اقتصادی، تبادل نظر دستگاه های مرتبط با فعالان بخش خصوصی ونظارت بر عملکرد این بخش را در راستای جلوگیری از تخلفات اداری وقانونی ضروری دانست وگفت: این امر باید در کمیته حمایت حقوقی از سرمایه گذاری مد نظر قرار گیرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: گیلان ، اقتصاد ، اصل 44 ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.